همزمان با دهه فجر بیش از 16هزار میلیارد ریال طرح در حوزه راه وشهرسازی به بهره برداری میرسد


همزمان با دهه فجر  بیش از 16هزار میلیارد ریال طرح در حوزه راه وشهرسازی به بهره برداری میرسد

به گزارش رکنا ازآذربایجان‌غربی؛سید محسن حمزه‌لو در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: ۲۷ طرح حوزه مسکن، راه و ساختمان های دولتی هزینه شده و در دهه فجر به بهره برداری می رسد. وی...

به گزارش رکنا ازآذربایجان‌غربی؛سید محسن حمزه‌لو در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: ۲۷ طرح حوزه مسکن، راه و ساختمان های دولتی هزینه شده و در دهه فجر به بهره برداری می رسد.
وی خاطرنشانساخت: در حوزه مسکن هفت طرح با پنج هزار و ۱۱۶ میلیارد ریال، در حوزه راه ۱۳ طرح با ۱۰ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و در بخش ساختمان های دولتی هفت طرح عمرانی با ۵۳۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده، به بهره برداری می رسد.

حمزه لویی با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در بخش راه، افزود: در بخش احداث راه ۲۹۴ کیلومتر با ۷۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده در این بخش به بهره برداری رسیده است.
مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به طرح های آماده کلنگ زنی، گفت: در این بخش نیز هفت طرح با ۱۰ هزار و ۵۸۷ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده کلنگ زنی می گردد.
وی خاطر نشان ساخت: در بخش پروژه های آماده کلنگ زنی ۶ طرح با ۱۰ هزار و ۵۸۷ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده در حوزه مسکن و یک طرح با ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده در حوزه راه کلنگ‌زنی می گردد.
وی در پایان سخنان خودبا اشاره به عملکرد حوزه مسکن در دولت سیزدهم بیان کرد: در این بخش ۶ هزار و ۱۵۲ واحد مسکن حمایتی به بهره برداری رسیده است.

نسرین معجنی/آذربایجان‌غربی



همزمان با دهه فجر  بیش از 16هزار میلیارد ریال طرح در حوزه راه وشهرسازی به بهره برداری میرسد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!