حمله تند لاپید به نتانیاهو/ او قادر به اداره اسرائیل در زمان جنگ نیست


حمله تند لاپید به نتانیاهو/ او قادر به اداره اسرائیل در زمان جنگ نیست

اقتصادنیوز: رهبر اپوزیسیون اسرائیل نخست وزیر این رژیم را در اداره اسرائیل در زمان جنگ ناتوان دانست.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم را در اداره اسرائیل در زمان جنگ ناتوان دانست و تاکید کرد: اسرائیل اکنون به تغییر نیاز دارد.

خبر مرتبط
اسرائیل احساس خطر کرد/ ماجرای تماس‌های مصر و انصارالله چیست؟

اقتصادنیوز: منابع مصری اطلاع دادند که تنش اخیر در روابط قاهره و تل‌آویو به دلیل محتوای تماس‌های مصر و انصارالله یمن است.

به نقل از وبگاه النشره، لاپید در حساب کاربری خود در پلتفرم «X» نوشت:«کابینه نتانیاهو پول مالیات‌دهندگان را می‌دزدد و سعی می‌کند دزدی خود را در بندهای بودجه پنهان کند تا هیچ‌ کس نفهمد.»

اپوزیسیون رژیم صهیونیستی و برخی مقامات سابق و رسانه‌های عبری نتانیاهو را مسؤول شکست در عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر می‌دانند. مقاومت فلسطین این حمله را با هدف قرار دادن شهرک‌های غلاف غزه آغاز کرد که منجر به کشته شدن ۱۲۰۰ صهیونیست شد. به دنبال این عملیات رژیم صهیونیستی جنگ غزه را شروع کرد اما هنوز نتوانسته اهداف جنگ را محقق کند و به گزارش رسانه‌های عبری در باتلاق غزه گیر افتاده‌است.

خبر مرتبط
انتقاد تند لاپید از برگزاری یک کنفرانس با موضوع شهرک‌سازی در غزه

اقتصادنیوز: رئیس اپوزیسیون اسرائیل از برگزاری کنفرانسی را در شهر قدس اشغالی با موضوع شهرک‌سازی در غزه و شمال کرانه باختری انتقاد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثمره شکر و صبر انسان مؤمن