انهدام خودروهای نظامی صهیونیست‌ها توسط مقاومت غزه


انهدام خودروهای نظامی صهیونیست‌ها توسط مقاومت غزه

گروه‌های مقاومت فلسطین بامداد سه‌شنبه گفتند که محل تجمع نظامیان و خودروهای ارتش رژیم صهیونیستی در غرب خان‌یونس را با خمپاره و راکت‌های دوش‌پرتاب هدف قرار دادند.

انهدام خودروهای نظامی صهیونیست‌ها توسط مقاومت غزه

به گزارش راهبرد معاصر، در ادامه تلفات و خسارات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی در جریان تهاجم زمینی به نوار غزه، منابع فلسطینی بامداد سه‌شنبه از انهدام خودروهای نظامی این رژیم در جنوب غزه خبر دادند.

«کتائب الاقصی» شاخه نظامی جنبش مقاومت فتح در بیانیه‌ای گفت که ۳ خودروی نظامی رژیم صهیونیستی در غرب خان‌یونس را با راکت‌های دوش‌پرتاب منهدم کرده است.

به نوشته خبرگزاری «شهاب»، در این بیانیه آمده است که رزمندگان مقاومت محل استقرار نظامیان و خودروهای اشغالگران در جنوب «تل الهوا» با خمپاره و سلاح گرم هدف قرار دادند.

«سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش مقاومت جهاد اسلامی نیز اعلام کرد: «تجمعات سربازان و خودروهای دشمن در خط مقدم پیشروی در مرکز و غرب شهر خانیونس را با خمپاره بمباران کردیم».

رسانه‌های فلسطینی نیز گزارش دادند که درگیری‌های شدیدی بین نظامیان صهیونیست و رزمندگان مقاومت در غرب و جنوب خان‌یونس در جریان است و توپخانه اشغالگران نیز همزمان به گلوله‌باران منطقه ادامه می‌دهد.

پیش از این، وزارت بهداشت غزه شامگاه دوشنبه خبر داد که تعداد شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون، به ۲۶ هزار و ۶۷۳ نفر و شمار مجروحان به ۶۵ هزار و ۳۸۷ نفر افزایش یافته است./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید