اردوغان به نتانیاهو لقب جدید داد


  اردوغان به نتانیاهو لقب جدید داد

اقتصادنیوز : اردوغان، نتانیاهو را فردی ملعون خواند که بشریت او را نفرین خواهد کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در دیدار با جوانان در «اسکی‌شهیر» در ارزیابی از تصمیم دیوان بین‌المللی دادگستری در مورد جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: این تصمیمی بود که اسرائیل انتظارش را نداشت. اما ما به نتیجه‌ای که انتظار داشتیم رسیدیم. اما این کافی نیست و در تلاش برای گسترش آن هستیم.

خبر مرتبط
واکنش اردوغان به رای دادگاه لاهه علیه اسرائیل

اقتصادنیوز: رجب طیب اردوغان، رییس‌جمهور ترکیه در واکنش به رای دادگاه لاهه علیه اسرائیل گفت: تصمیم دیوان لاهه نشان داد که جهان بزرگ‌تر از ۵ (۵ کشور عضو دایم شورای امنیت سازمان ملل) است.

وی افزود: به همین دلیل از رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی برای بازکردن این پرونده تشکر کردم و گفتیم در روند بعدی در کنار شما خواهیم بود، بیایید این را ادامه دهیم، علاوه بر این، برخی از کشورهای دیگر نیز این مسیر را اعمال خواهند کرد.

اردوغان گفت: از همه مهمتر نتیجه مجمع عمومی سازمان ملل بودکه ۱۲۱ کشور نسل‌کشی اسرائیل را پذیرفتند، آمریکا با ۱۰-۹ کشور تنها ماند، ۴۰ کشور رای ممتنع دادند، آنها نیز آرام آرام به سمت ما آمدند، ما این روند را ادامه خواهیم داد.

رئیس جمهور ترکیه تصریح کرد: نتانیاهو در حال از دست رفتن است، او حمایت‌های بسیار بیشتری از دست خواهد داد. بشریت او را نفرین خواهد کرد. نفرین آن کودکان و نفرین زنان نادیده گرفته نخواهد شد. ما تعقیبش می‌کنیم. در نهایت، پیروزی از آن کسانی است که به حقیقت ایمان دارند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج