اولین فرایند دیتیلینگ و شست‌وشوی مرسدس بنز 300D در یک دهه اخیر


اولین فرایند دیتیلینگ و شست‌وشوی مرسدس بنز 300D در یک دهه اخیر

تیم بازسازی و دیتیلینگ WD پروژه جدید خود که شست‌وشو و احیای یک دستگاه مرسدس بنز ۳۰۰D دهه ۶۰ میلادی است را به نمایش می‌گذارد. این مرسدس بنز قدیمی ثابت می‌کند که خودروهای رها شده در انبارهای متروک از هر نوع و شکلی هستند؛ اما ۳۰۰D موردبحث پس از یک...

تیم بازسازی و دیتیلینگ WD پروژه جدید خود که شست‌وشو و احیای یک دستگاه مرسدس بنز ۳۰۰D دهه ۶۰ میلادی است را به نمایش می‌گذارد.

این مرسدس بنز قدیمی ثابت می‌کند که خودروهای رها شده در انبارهای متروک از هر نوع و شکلی هستند؛ اما ۳۰۰D موردبحث پس از یک دهه انتظار دوباره به روزهای خوش خود بازگشته و فرایند نظافت و دیتیلینگ کاملی را تجربه کرده است. کانال یوتیوب WD فرایند مربوط به احیای خودروی موردبحث را مستند کرده و بنا به گفته آن‌ها، مرسدس بنز یاد شده ۱۰ سال گذشته را در گوشه‌ای از این ساختمان صنعتی سپری کرده است.

اولین فرایند دیتیلینگ و شست‌وشوی مرسدس بنز 300D در یک دهه اخیر

با توجه به حجم بالای گردوغبار روی بدنه بی‌شک مدت‌زمان زیادی از شست و شوی مرسدس بنز ۳۰۰D گذشته است و بنابراین آن‌ها برای سوار کردن خودرو بر روی تریلر به کمک نیاز دارند. یک بازسازی کامل برای رقیب آن دوران رولزرویس در نظر گرفته شده اما قبل از آن خودرو باید شسته شود. تیم WD دستی بر سر و روی خودرو و کابین آن می‌کشد تا دوباره درخشش به مرسدس بنز ۳۰۰D بازگردد. آن‌ها در طول فرایند نظافت خودرو متوجه برخی تغییرات در رنگ‌آمیزی بدنه می‌شوند به گونه‌ای که بعضی پانل‌ها تیره‌تر از بخش‌های دیگر هستند. خوشبختانه مهارت بالای WD در پولیش‌کاری باعث می‌شود رنگ تمامی بخش‌های بدنه مشابه یکدیگر شود.

اولین فرایند دیتیلینگ و شست‌وشوی مرسدس بنز 300D در یک دهه اخیر
اولین فرایند دیتیلینگ و شست‌وشوی مرسدس بنز 300D در یک دهه اخیر

دو تصویر بالا به مرسدس بنز ۳۰۰D سدان مدل ۱۹۶۰ تعلق دارند

کابین اما وضعیت وخیم‌تری دارد و کف‌پوش‌ها چنین چیزی را به خوبی نشان می‌دهد. به همین خاطر تمیزکاری کف‌پوش‌ها باعث از بین رفتنشان می‌شود و تیم WD تصمیم می‌گیرد از روش‌های ساده‌تر برای شست‌وشو و تمیزکاری آن‌ها استفاده کند که اگرچه بهترین روش نیست اما باعث می‌شود وضعیت کابین بهبود یابد. قطعاً در صورت بازسازی کامل ۳۰۰D این کف‌پوش‌ها باید تعویض شوند. تیم یاد شده پس از اقدامات یاد شده به دنبال روشن کردن خودروست و نکته شگفت‌انگیز اینکه مرسدس دهه ۶۰ میلادی روشن می‌شود و حتی احساس‌برانگیزتر اینکه سیستم تعلیق با تنظیم ارتفاع برقی آن نیز کار می‌کند. حدس می‌زنیم بازگرداندن این مرسدس به جاده و تردد راحت با آن کار خیلی سختی نخواهد بود. نظر شما چیست؟

برچسب ها
کلاسیک

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جتور تراولر T2 مشخصات و قیمت شاسی بلند دو دیفرانسیل چری در ایران