وزیر اسرائیلی نتانیاهو را تهدید کرد/ کابینه جنگ در آستانه فروپاشی


وزیر اسرائیلی نتانیاهو را تهدید کرد/ کابینه جنگ در آستانه فروپاشی

اقتصادنیوز: وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجددا به سرنگون کردن کابینه بنیامین نتانیاهو در صورت موافقت با معامله تبادل اسرا با حماس تهدید کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در واکنش به اخبار منتشر شده درباره پیشرفت در مذاکرات پاریس درباره معامله تبادل اسرا میان حماس و این رژیم گفت: موافقت با هرگونه معامله غیرقانونی شکست خورده‌ای مساوی با انحلال و سرنگونی کابینه است.

در نشست پاریس درباره معامله تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی مسئولانی از این رژیم، قطر و آمریکا از جمله رئیس موساد، رئیس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا)، رئیس اطلاعات مصر و نخست‌وزیر قطر شرکت کردند.

خبر مرتبط
ادعای وزیر کابینه نتانیاهو درباره زمان پایان جنگ غزه

اقتصادنیوز: یک وزیر رژیم صهیونیستی از احتمال تداوم جنگ غزه تا سال ۲۰۲۶ خبر داد.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس نیز اعلام کرد این جنبش این معامله را بررسی می‌کند.

پیش از این رسانه‌های عبری گزارش دادند، مذاکرات پاریس درباره تبادل اسرا میان رژیم صهیونیستی و حماس و برقراری آتش‌بس در غزه، موجب تنش در کابینه رژیم صهیونیستی شده و وزیر امنیت داخلی این رژیم تاکید کرده که توقف جنگ به معنای انحلال کابینه است.

شبکه ان‌بی‌سی نیوز آمریکا نیز به نقل از یک منبع آگاه از مذاکرات کنونی در پاریس اعلام کرده بود، مذاکره‌کنندگان تل‌آویو، آمریکا، مصر و قطر با چارچوبی برای معامله جدید موافقت کردند. این توافق شامل آزادی اسرای آمریکایی و صهیونیستی باقیمانده در غزه در چند مرحله است و همزمان با آن جنگ به صورت تدریجی متوقف شده و کمک‌ها وارد نوار غزه می‌شود. همچنین تعدادی از اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!