نشست هم‌ اندیشی فعالان مردمی قرآن کریم برگزار شد + فیلم


نشست هم‌ اندیشی فعالان مردمی قرآن کریم برگزار شد + فیلم

به گزارش رکنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشست هم اندیشی با فعالان مردمی قرآن کریم با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد...

به گزارش رکنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشست هم اندیشی با فعالان مردمی قرآن کریم با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ روز سه‌شنبه -۱۰ بهمن- در محل این وزارتخانه برگزار شد.

وزیر فرهنگ: حوزه فعالیت‌های قرآنی حوزه فعالیت‌های مردم است

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ در نشست هم‌ اندیشی با فعالین مردمی قرآن کریم گفت: در پیمایش اخیر اعتقادی بین مردم ایران، اعتقاد به معاد و احترام به قرآن و معارف دینی بین مردم بالای ۹۵ درصد است.

در این نشست حمید مجیدی‌مهر رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف، رحیم قربانی مدیر دارالقرآن سازمان بسیج، حسن محمدی مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت، کرمانی نژاد مسئول طرح بشری، حجت الاسلام شاهسونی مدیر موسسه بیت الاحزان فارس، چاوشی مسئول مهد قرآن تهران و برخی دیگر از فعالان قرآنی حضور دارند و به بیان نقطه نظرات خود درباره فعالیت های قرآنی پرداختند.

وزیر فرهنگ: پیوست قرآنی دستگاه‌های فرهنگی را آماده کرده‌ایم

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ در نشست هم‌اندیشی با فعالین مردمی قرآن کریم افزود: سفرهای استانی را آغاز کنید و بحث توانبخشی اساتید را به راه بیندازید.

وزیر فرهنگ: هیچ محدودیتی برای حمایت از مجموعه‌های قرآنی نداریم

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ در نشست هم‌اندیشی با فعالین مردمی قرآن کریم اظهار کرد: در برخی مناطق محروم باید مجموعه‌های قرآنی ایجاد کنیم. رهبرانقلاب فرموده‌اند باید به عدد ۱۰ میلیون نفر حافظ قرآن در کشور برسیم و الان رقمی که داریم کمتر از ۵۰ هزار نفر است.

وزیر فرهنگ: تمسک به قرآن، همه خباثت‌ها را از جامعه دور می‌کند

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ در نشست هم‌اندیشی با فعالین مردمی قرآن کریم افزود: انتقادات به شبکه قرآن را در نامه‌ای به آقای جبلی نه به‌عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بلکه به‌عنوان عضو شورای نظارت بر صداوسیما پیگیری خواهم کرد.

همچنین در شب 9 بهمن 1402 نیز در مراسمی با حضور وزیر فرهنگ از کلان برنامه‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ۱۴ دستاورد قرآنی رونمایی شد.


نشست هم‌ اندیشی فعالان مردمی قرآن کریم برگزار شد + فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!