سخنرانی انتخاباتی بایدن توسط حامیان فلسطین قطع شد


سخنرانی انتخاباتی بایدن توسط حامیان فلسطین قطع شد

اقتصادنیوز: سخنرانی «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر در کارزار انتخاباتی‌اش در ایالت ویرجینیا با شعارهای حامیان مردم فلسطین قطع شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، کارزار انتخاباتی بایدن در ویرجینیا که با دقت و گزینش از طرفداران حزبی برای یک سخنرانی تلویزیونی طراحی شده بود، به صحنه‌ فریادهای خشم مردم حاضر در سالن علیه سیاست‌های آمریکا تبدیل شد.

خبر مرتبط
بایدن بیانیه داد: به درگیری گسترده‌تر در خاورمیانه نیاز نداریم

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور آمریکا درباره نحوه پاسخ به حمله به نیروهای آمریکایی بیانیه‌ای منتشر کرد.

یکی از معترضان به سیاست‌های آمریکا در حمایت از جنایات اسرائیل در نوار غزه با در دست داشتن پرچم فلسطین رئیس جمهوری ایالات متحده را به نسل کشی متهم کرد و فریاد می‌زد: «چند بچه را در غزه کشتید؟ چند زن را در غزه کشتید؟»

در مقابل فریادهای جمعیت، بایدن ساکت و بهت‌زده دوربین‌ها را نگاه می‌کرد. سخنانش در موارد دیگری از جلسه نیز قطع شد. نکته جالب اینجاست که بایدن برای پیروزی در مقابل حزب جمهوری‌خواه روی رای مسلمانان ساکن آمریکا و اقلیت‌های دیگر حساب باز کرده است.

خبر مرتبط
حماس آمریکا وجوبایدن را مسئول جنایات اسرائیل معرفی کرد

اقتصادنیوز : نماینده جنبش حماس در بیروت در سخنانی گفت که آمریکا با تداوم حمایت سیاسی و نظامی از تل‌آویو، مسئول اصلی جنایات نسل‌کشی در نوار غزه است.

محمد هابه یکی از افرادی بود که در سالن سخنرانی بایدن شروع به فریاد زدن کرد. او به گاردین گفت: جامعه مسلمانان نمی‌تواند اقدامات دولت رئیس جمهوری آمریکا در نسل کشی فلسطینی‌ها را نادیده بگیرد.

خبر مرتبط
اهرم فشار تسلیحاتی بایدن برای اسرائیل/ خواسته نتانیاهو بر زمین می‌ماند؟

اقتصادنیوز: ان بی سی نیوز در گزارشی به نقل از سه مقام کنونی و یک مقام سابق آمریکایی اعلام کرد: پنتاگون به دستور کاخ سفید در حال بررسی تسلیحاتی است که تل‌آویو درخواست کرده که می‌تواند به عنوان اهرم فشاری استفاده شود.

وی اضافه کرد که بایدن نباید انتظار خیلی زیادی از جامعه مسلمانان داشته باشد. اقدامات دولت وی در هر جای آمریکا و در هر ایالتی پاسخ داده خواهد شد.

در یک ماه گذشته تمامی سخنرانی‌های انتخاباتی بایدن با شعارهای مداوم معترضان در حمایت از مردم فلسطین مختل شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان