مخالفان انتخابات از خودبراندازی می‌گویند!


 مخالفان انتخابات  از خودبراندازی می‌گویند!

محمدجواد حق‌شناس، فعال اصلاح‌طلب و عضو شورای شهر سابق تهران در بخشی از یک مصاحبه گفته است: حذف چهره هایی چون سید محمد خاتمی، مهدی کروبی، میر حسین موسوی، آیت الله صانعی، محمود احمدی نژاد، آیت الله هاشمی رفسنجانی، علی لاریجانی، علی اکبر ناطق نوری و نهایتا حسن روحانی نشان دهنده ضعف در سیستم است.

پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: او می‌افزاید: بهترین واژه ای که که در خصوص ردّ صلاحیت ها می توان اشاره کرد، واژه خودبراندازی است![۲]
*جدا از لیست نامتجانسی که حق‌شناس ارائه کرده لکن بعید بود او نداند حذف چهره‌هایی که ناکارآمدی یا فساد سیاسی آنها آشکار می‌شود نه نشان دهنده ضعف که اتفاقا بیانگر قوت سیستم سیاسی و عقلانیت حکومتی است.
گزینه‌ای که اتفاقا سبب افتخار نظام اسلامی است و باید بر اساس آن به حکومتی که ولایت فقیه دارد مباهات کرد.
در بحث کسانی مثل آقای لاریجانی هم ایشان حذف نشده بلکه در مقطعی ردّ صلاحیت شده است.
پس بدانیم که امر سیاست اولا هرگز ساده نیست و ثانیا نمی‌توان اینطور در کمال ولنگاری و بی‌مبالاتی مشتی افراد ناهمسان را در کنار هم قرار دارد و نتیجه‌ای منهای عقلانیت گرفت!
در بحث بررسی صلاحیت‌ها و ماجرای انتخابات نیز چیزی که رخ داده امر موهومی به نام خودبراندازی نیست زیرا ماجرای صلاحیت‌ها همیشه وجود داشته است. لکن آنچه که رخ داده "تحریم انتخابات" از سوی چپ‌های نانجیب است.
گزینه‌ای که آقای حق‌شناس از اشاره به آن خودداری کرده و ترجیح داده است که توطئه خود و دوستانش را با متهم کردن نظام اسلامی و قانون و با مسمای خودبراندازی استتار کند.
لکن ماه پشت ابر نخواهد ماند...
گفتنیست مقام معظم رهبری اخیرا مواضع تندی را علیه "مخالفان انتخابات" اتخاذ کردند[۳] که باید مد نظر سرویس‌های امنیتی و قوه قضائیه باشد.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر