اشک لیبرال‌های فرانسه برای خیانت چپ‌های ایرانی


اشک لیبرال‌های فرانسه برای خیانت چپ‌های ایرانی

جواد اطاعت، فعال اصلاح‌طلب و از چپ‌های تحریمی به تازگی طی اظهاراتی در یک برنامه تلویزیونی پیرامون انتخابات گفته است:

پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی:من بارها می‌بینیم کسانی می‌آیند و می‌گویند که آقا در هیچ کجای دنیا ما نداریم کسی که در انتخابات شرکت نکند.
من همینجا به شما بگویم که در دنیای توسعه یافته اصلا اینطوری نیست!
من شاید ۲۰ جلد کار در رابطه با انتخابات انجام داده‌ام. از صدر مشروطه تا مجلس هفتم تمامی اسناد را دیده‌ام... شما در یک مسابقه فوتبال طرف قبل از اینکه تیمش را بیاورد؛ یکباره به تمام اعضای اصلی تیم کارت قرمز می‌دهند و می‌گویند چرا در انتخابات شرکت نمی‌کنید؟
مثلا در کشور فرانسه، حزب کمونیست با اساس و ساختار نظام حقوقی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی فرانسه مخالف است. ولی حق دارد و می‌آید برای ریاست‌جمهوری کاندیدا میشود و حالا رأی نمی‌آورد.
خود مردم رأی نمی‌دهند."
*تناقض موجود در سخنان اطاعت آشکار است.
او در حالی مدعی است که در هیچ کجای جهان؛ احزاب قانونی مکلف به حضور در انتخابات نیستند که خود مثالی از کشور فرانسه می‌آورد و تصریح می‌کند که فلان حزب با اینکه مدعیست ساختار را قبول ندارد اما در انتخابات شرکت می‌کند.
تنها چالش ما با چپ‌های تحریمی و بانیان تحریم انتخابات همین است و جز این نیست... که چرا مثل آن حزب کمونیست فرانسوی در انتخابات شرکت نمی‌کنید و مرتکب خائنانه‌ترین رفتار ممکن در ساحت دموکراسی یعنی "تحریم انتخابات" شده‌اید.
پاسخ اطاعت درباره آن تیم کارت قرمز گرفته قبل از ورود به بازی هم این است که اولا سرمربی تکلیف دارد بازیکنانی واجد شرایط در اطراف خود داشته باشد.
ثانیا این‌همه تیم‌های ملی فوتبالی که با لژیونرها و بازیکنان چند ملیتی بازی می‌کنند طبعا در حیطه اطلاعات ۲۰ جلدی آقای اطاعت جایی نداشته‌اند!
و ثالثا و در منطق سیاست؛ در موسم انتخاباتی و هنگامی که یک طیف یا حزب سیاسی از نامزد حائز صلاحیت برخوردار نیست؛ مکلف است که از "نامزد نزدیک" حمایت کند. نظیر رفتاری که اصلاح‌طلبان در انتخابات سال ۹۲ انجام دادند و پس از رد صلاحیت هاشمی از شیخ حسن روحانی حمایت کردند.
اطاعت زمانی در چند سال قبل نیز گفته بود: نفس کلمه صلاحیت و ردّ صلاحیت آبروی کشور و نظام ما را برده است!
لکن آقای اطاعت گویا نمی‌داند که بدتر از اشکالات فعلی در روند بررسی صلاحیت‌ها؛ خیانت تحریم انتخابات و بهانه آوردن برای عبور از صندوق رأی است.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر