هواشناسی کرمانشاه؛ برف و باران در راه است


هواشناسی کرمانشاه؛ برف و باران در راه است

سرپرست سازمان هواشناسی استان کرمانشاه از ورود موج اصلی از سامانه بارشی به منطقه خبر داد و گفت: با توجه به شدت این موج برای کرمانشاه بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

علی محمد زورآوند اظهار کرد: بر اساس آخرین داده‌های هواشناسی موج اصلی از سامانه بارشی حاکم در منطقه، از بعدازظهر امروز تا بامداد شنبه، به تناوب سبب وزش باد و بارندگی در استان کرمانشاه می‌شود.

وی افزود: شرایط ناپایدار، از عصر امروز تا عصر فردا (جمعه) به خصوص در نیمه غربی و نواحی شمالی، شدت بیشتری داشته و بارش، علاوه بر مناطق مرتفع و سردسیر، به تدریج در نواحی معتدل نیز به صورت برف مشاهده خواهد شد.

سرپرست سازمان هواشناسی کرمانشاه تصریح کرد: متوسط دمای هوا از فردا تا یکشنبه هفته آینده، به تدریج و به شکلی محسوس کاهش می‌یابد.

وی پیش بینی کرد کمینه دمای هوا در روز‌های شنبه و یکشنبه، به طور غالب بین ۵ تا ۱۰ درجه زیر صفر، در نقاط سردسیر و معتدل استان به ثبت برسد.

زورآوند خاطرنشان کرد: کاهش دما، شرایط را برای تشکیل مه (به خصوص در اوایل روز) تشدید می‌کند.

به گفته سرپرست سازمان هواشناسی کرمانشاه از اواسط روز یکشنبه تا سه شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، علاوه بر افزایش دمای شبانه، مجدداً شاهد بارش‌های متناوبی از برف و باران در استان کرمانشاه خواهیم بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان