امضای تفاهم‌نامه شش جانبه توسعه شبکه شارژ خودروهای برقی در اتواکسپو تهران 1402


امضای تفاهم‌نامه شش جانبه توسعه شبکه شارژ خودروهای برقی در اتواکسپو تهران 1402

همزمان با برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران، تفاهم‌نامه‌ای شش‌جانبه بین 6 خودروساز بزرگ کشور به امضا رسید تا زمینه همکاری آنها در توسعه شبکه شارژ خودروهای برقی فراهم شود. این تفاهم‌نامه با حضور وزیر صنعت، معدن و...

همزمان با برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران، تفاهم‌نامه‌ای شش‌جانبه بین 6 خودروساز بزرگ کشور به امضا رسید تا زمینه همکاری آنها در توسعه شبکه شارژ خودروهای برقی فراهم شود. این تفاهم‌نامه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیران ارشد 6 شرکت بزرگ فعال صنعت خودرو منعقد گردید.

طرفین این تفاهم‌نامه شامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، شرکت مپنا، سایپا، مدیران‌خودرو، گروه بهمن و کرمان موتور هستند که توافق کرده‌اند تا در زمینه ایجاد و توسعه شبکه سرویس‌دهی به مشتریان خودروهای برقی برای شارژ و ارائه خدمات مرتبط همکاری نمایند.

موضوع اصلی این تفاهم‌نامه، انجام مطالعات جامع در خصوص نصب، راه‌اندازی و بهره‌برداری از ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی و همچنین گسترش شبکه ارائه خدمات آنلاین و حضوری به مشتریان این خودروهاست.

انتظار می‌رود با اجرای این تفاهم‌نامه، زیرساخت‌های لازم برای توسعه خودروهای برقی در کشور فراهم شود و شبکه گسترده‌ای از ایستگاه‌های شارژ و خدمات پشتیبانی در سراسر کشور ایجاد گردد. همچنین انتظار می‌رود با تسهیل دسترسی به زیرساخت‌های شارژ، استقبال مردم از خرید خودروهای برقی افزایش یابد.

طرفین تفاهم‌نامه متعهد شده‌اند با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های یکدیگر، زمینه را برای توسعه پایدار حمل و نقل برقی کشور فراهم کنند. امیدوار هستیم با تحقق اهداف این تفاهم‌نامه، شاهد گسترش روزافزون خودروهای برقی و دسترسی آسان‌تر مردم به خدمات شارژ باشیم.

در حال حاضر زیرساخت‌های حضور خودروهای برقی در ایران وجود ندارد و امیدوار هستیم با تحقق اهداف این تفاهم‌نامه، شاهد گسترش زیرساخت‌های خودروهای برقی و دسترسی آسان‌تر عموم به خدمات شارژ و تعمیرات آن‌ها باشیم تا امکان استفاده از این خودروها فراهم شود.


گالری تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک