واکنش دادستان به مرگ سپهر شیرانی در زاهدان + عکس


واکنش دادستان به مرگ سپهر شیرانی در زاهدان + عکس

به گزارش رکنا به نقل از میزان، در روز‌های اخیر رسانه‌های معاند از جمله بی‌بی‌سی فارسی در خبر دروغی مدعی شده‌اند که سپهر شیرانی «دانشجوی ۱۹ ساله که ۱۰ بهمن و به دلیل «فعالیت در شبکه‌های...

به گزارش رکنا به نقل از میزان، در روز‌های اخیر رسانه‌های معاند از جمله بی‌بی‌سی فارسی در خبر دروغی مدعی شده‌اند که سپهر شیرانی «دانشجوی ۱۹ ساله که ۱۰ بهمن و به دلیل «فعالیت در شبکه‌های اجتماعی» در زاهدان از سوی اطلاعات سپاه بازداشت شده بود، 2 روز بعد «کشته شده است.»

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان ادعاهای مطرح‎شده را درباره بازداشت سپهر شیرانی تکذیب کرد و گفت: سپهر شیرانی هیچ گونه سابقه بازداشت و زندان نداشته است

مهدی شمس‌آبادی، دادستان عمومی مرکز استان سیستان و بلوچستان ضمن تکذیب ادعا‌های مطرح‎شده در این رابطه گفت: این فرد هیچ‌گونه سابقه زندان و بازداشت شدن نداشته است.

وی افزود: والدین این جوان روز سه‌شنبه اعلام کردند فرزندشان به دانشگاه رفته و بعد از آن به منزل مراجعه نکرده است و مفقود شده است.

شمس آبادی بیان کرد: دستورات اولیه در این رابطه به پلیس آگاهی داده شد و تحقیقات آغاز شد. خانواده این فرد در تماس با پلیس اعلام کردند که جسد فرزندشان را در پشت منزل پیدا کرده‌اند.

دادستان عمومی مرکز استان سیستان و بلوچستان، گفت: براساس اطلاعات اولیه علت فوت این فرد خودکشی اعلام شده است.


واکنش دادستان به مرگ سپهر شیرانی در زاهدان + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها