لغو پروزها در برخی شهرها


لغو پروزها در برخی شهرها

پرواز آتا به شماره ۵۶۲۱ از نوع MD۸۳ امروز تهران زاهدان به تهران به علت شرایط نامساعد جوی ظهر امروز جمعه، باطل شد.

به دلیل شرایط بد جوّی پرواز زاهدان – تهران لغو شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان، پرواز آتا به شماره ۵۶۲۱ از نوع MD۸۳ امروز تهران زاهدان به تهران به علت شرایط نامساعد جوی ظهر امروز جمعه، باطل شد.

پروازهای فرودگاه مشهد تا اطلاع ثانوی لغو شد

به‌منظور افزایش ایمنی پروازها، با توجه به کاهش دید افقی در سطح شهر مشهدمقدس و مه‌گرفتی، پروازهای فرودگاه مشهد تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد شد.

اداره‌کل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی از مسافران خواست پیش از عزیمت به فرودگاه مشهد با اطلاعات پرواز تماس حاصل کنند.

به‌منظور افزایش ایمنی پروازها، با توجه به کاهش دید افقی در سطح شهر مشهد مقدس و مه‌گرفتی، پروازهای فرودگاه مشهد تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد شد.

به نوشته مهر، در همین راستا زائران و مسافران، پیش از عزیمت به فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس با اطلاعات پرواز فرودگاه با شماره ۱۹۹ یا تلفن مستقیم ۰۵۱۳۳۴۰۰۰۱۹ الی ۲۳ تماس حاصل کنند.

تعویق پرواز‌های فرودگاه کرمان به علت طوفان

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: گرد و خاک و وزش باد شدید پرواز‌های کرمان به تهران شرکت‌های هواپیمایی ماهان و زاگرس و کرمان به کیش شرکت هواپیمایی ماهان را به تعویق انداخت.

علی جزینی‌زاده در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: پرواز شماره ۴۰۲۲ شرکت هواپیمایی زاگرس، پرواز‌های شماره ۱۰۵۰، ۱۰۵۴ شرکت هواپیمایی ماهان به مقصد تهران و پرواز ۴۵۹۴ شرکت ماهان به مقصد کیش به دلیل گردوخاک و وزش باد شدید در کرمان با تاخیر انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: دید افقی حاضر ۵۰۰ متر و سرعت باد حدود ۵۰ نات از سوی هواشناسی اعلام شده که عملا اجازه انجام پرواز را نمی‌دهد.

جزینی‌زاده گفت: به محض عادی شدن شرایط جوی روال عادی پرواز‌ها از طریق پیامک به اطلاع مسافرین خواهد رسید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟