مسکو: رزمایش ناتو یک بازی بسیار خطرناک با آتش است


 مسکو: رزمایش ناتو یک بازی بسیار خطرناک با آتش است

معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت که اگر ناتو تصمیم به برگزاری رزمایش هایی در این سطح می گیرد، نشان دهنده آن است که از چیزی می ترسد.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی VKontakte در مورد رزمایش ناتو نوشت که "این تشنج ماهیچه های شل و ول غربی" هشداری به ویژه برای روسیه است.
وی نوشت: افراد پرحرف ناتو می‌ترسیدند مستقیماً بگویند که این تمرین‌ها علیه چه کسی انجام می‌شود و خود را به صحبت‌های توخالی درباره "بررسی طرح‌های دفاعی و جلوگیری از تهاجم احتمالی از سوی مخالفان نزدیک" محدود کردند. اما کاملا بدیهی است که این تشنج ماهیچه های شلخته غربی زنگ خطری برای کشور ماست. مثلاً، آیا نباید روسیه را به درستی تهدید کنیم و به جوجه تیغی روسی، پشت یک فرد ترنس چاق اروپایی را نشان دهیم. معلوم شد ترسناک نیست، اما بسیار آشکار است.
مدودف گفت: سیاستمداران غربی و ژنرال های متوسط در ناتو بار دیگر از ترس تصمیم گرفته اند (فدراسیون روسیه) را بگیرند و بزرگترین رزمایش نظامی از زمان جنگ سرد را آغاز کردند.
معاون رئیس شورای امنیت هشدار داد که روسیه قرار نیست به هیچ کشوری در این ائتلاف حمله کند، اما اگر بیش از حد سخت بازی کنند و به تمامیت فدراسیون روسیه تجاوز کنند، فورا پاسخ کافی دریافت خواهند کرد. مدودف تاکید کرد: این فقط یک معنا خواهد داشت: یک جنگ بزرگ که ناتو دیگر از آن دور نخواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد غروب | 7 انشا زیبا کوتاه و بلند با موضوع غروب برای محصلین