بهره برداری از طرح های 22 هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین به‌مناسبت دهه فجر


بهره برداری از طرح های 22 هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین به‌مناسبت دهه فجر

به گزارش رکنا ازقزوین، رضا صفاری افزود: طرح‌های عمرانی شامل تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی خرمدشت، ایستگاه تقلیل فشار گاز پارک صنعتی لیا، شبکه روشنایی توسعه شهرک‌های صنعتی لیا و کاسپین، اصلاح و...

به گزارش رکنا ازقزوین، رضا صفاری افزود: طرح‌های عمرانی شامل تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی خرمدشت، ایستگاه تقلیل فشار گاز پارک صنعتی لیا، شبکه روشنایی توسعه شهرک‌های صنعتی لیا و کاسپین، اصلاح و ترمیم زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت بلوار وردوی شهرک صنعتی لیا بوده که مبلغ اعتبار آن ۸۵۰ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به بهره برداری از ۲ طرح صنعتی در این ایام تصریح کرد: طرح‌های صنعتی در زمینه تولید محصولاتی از قبیل محصولات سلولزی، انواع دستمال کاغذی، پوشک بچه و انواع مواد شوینده و بهداشتی در شهرک صنعتی خرمدشت با سرمایه گذاری معادل ۲۱ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۳۳۰ نفر به بهره برداری می‌رسد.

صفاری از آغاز عملیات احداث اولین شهرک تخصصی انرژی خورشیدی کشور در استان قزوین خبر داد و تشریح کرد: این شهرک انرژی که در شهر شال از توابع شهرستان بویین زهرا قرار دارد، در حال حاضر با آماده سازی ۱۰۰ هکتار از آن در فاز نخست و واگذاری ۱۵ هکتار از این اراضی به ۳۱ متقاضی سرمایه گذاری با تولید ۱۵ مگاوات برق از طریق پنل‌های انرژی خورشیدی آغاز شده و در دهه مبارک فجر دفترچه قرارداد آن به متقاضیان تحویل می‌شود.

این مسوول ادامه داد: مابقی اراضی فاز نخست این شهرک انرژی با تکمیل زیرساخت‌ها با تولید ۲۵ مگاوات برق از طریق پنل‌های انرژی خورشیدی به زودی به متقاضیان واگذار خواهد شد.

لیلا بیگدلی/قزوین


بهره برداری از طرح های 22 هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین به‌مناسبت دهه فجر

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...