آخرین مهلت عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس


بانکداری ایرانی-بیستمین دوره «فراخوان مسیر» جهت پذیرش عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس آغاز شد. مهلت ثبت درخواست در این فراخوان تا ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ اعلام شده است. به گزارش ایسنا، با انتشار بیستمین فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری...

آخرین مهلت عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس

بانکداری ایرانی-بیستمین دوره «فراخوان مسیر» جهت پذیرش عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس آغاز شد. مهلت ثبت درخواست در این فراخوان تا ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ اعلام شده است.

به گزارش ایسنا، با انتشار بیستمین فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس، تیم‌ها و شرکت‌های نوپای فعال در حوزه‌های سلامت و تجهیزات پزشکی، ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته، سخت‌افزارهای برق، الکترونیک و مخابرات و فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌توانند طرح‌های دارای ویژگی‌های شاخص از حیث تیم کاری، فناوری و نوآوری و مبتنی بر نیاز بازار را با مراجعه به نشانی eservices.techpark.ir ثبت کنند.

تیم کاری منسجم و با انگیزه بالا، کالا یا خدمات با فناوری متوسط و بالا و برخورداری از بازار مناسب از جمله شاخص‌های پذیرش در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس است.

مهلت ثبت درخواست در این فراخوان تا ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ اعلام شده است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، تیم‌های اولیه پذیرش شده در فضای کار اشتراکی پارک فناوری پردیس با نام «کوآپ» مستقر شده و طی دوره‌ آماده‌سازی به مدت ۱۰ هفته، آموزش‌هایی از جمله مدل کسب و کار، نقشه راه عملیاتی، نحوه تدوین و ارائه پیچ دک، تجاری‌سازی کسب و کار فناورانه(شامل ۴۰ ساعت کارگاه آموزشی) برای آنها برگزار می‌شود.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و طرح سؤالات، با شماره ۰۲۱۷۶۲۵۰۲۵۰ داخلی ۲۲۲۷ و ۱۵۰۱ و ۴۳۹۷ تماس بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول