حزب‌الله: اقدامات آمریکا باعث گسترش درگیری می‌شود


حزب‌الله: اقدامات آمریکا باعث گسترش درگیری می‌شود

به گزارش رکنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای «تجاوز آشکار آمریکا به سوریه و عراق که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از مردم شد» را به شدت محکوم کرد. در این بیانیه آمده است: اقدام آمریکا نقض...

به گزارش رکنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای «تجاوز آشکار آمریکا به سوریه و عراق که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از مردم شد» را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: اقدام آمریکا نقض آشکار حاکمیت ۲ کشور بوده و تجاوز به امنیت و وحدت اراضی آن‌ها به شمار می‌رود و این تجاوز منجر به بی‌ثباتی در منطقه خواهد شد.

حزب الله همچنین خاطرنشان کرد: هدف از این تجاوزها ایجاد توجیه‌های بی‌اساس برای تداوم اشغالگری آمریکا در مناطق متعدد عراق و سوریه است و این امر بر خلاف اراده ملت ۲ کشور است. تجاوزهای آمریکا به عراق، سوریه و یمن ادعاهای کذب این کشور مبنی بر عدم تمایلش برای گسترش دایره جنگ را برملا می‌کند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: تجاوزهای آمریکا در تشدید درگیری، تنش و جنگ در منطقه سهیم خواهد بود و ما بر این باوریم که این تجاوز باعث می‌شود مردم عراق و سوریه به خط مشی مقاومت پایبند باشند تا کشورهای خود را از اشغالگری آمریکا آزاد کنند.

ارتش و سران آمریکا روز شنبه از حملات به مواضعی در مرز سوریه و عراق در پی کشته‌شدن سه نظامی آمریکایی در حمله پهپادی روز هشتم بهمن ماه به پایگاه آمریکا در مرز سوریه و اردن خبر دادند و مدعی شدند ۸۵ هدف متعلق به نیروهای مقاومت را هدف قرار داده‌اند.

ایسنا


حزب‌الله: اقدامات آمریکا باعث گسترش درگیری می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج