رنگ لاک عید امسال چی مده؟ / عکس


رنگ لاک عید امسال چی مده؟ / عکس

به گزارش رکنا، چیزی به عید نوروز نمانده و اکثر خانم‌ها وقت آرایشگاه خود را گرفته‌اند. یکی از کارهایی که خانم‌ها دوست دارند برا عید انجام دهند لاک زدن و ترمیم ناخن‌هایشان است و همیشه در این...

به گزارش رکنا، چیزی به عید نوروز نمانده و اکثر خانم‌ها وقت آرایشگاه خود را گرفته‌اند. یکی از کارهایی که خانم‌ها دوست دارند برا عید انجام دهند لاک زدن و ترمیم ناخن‌هایشان است و همیشه در این مورد سردرگم می‌شوند.

شما اگر با رنگ لاک عید امسال که مد هستند آشنا شوید، دیگر در آرایشگاه‌ها سردرگم نخواهید شد و خیلی سریع انتخاب خودتان را به آرایشگر می‌گویید و زیبایی را به دستان خود هدیه می‌دهید. پس همراه دلتامگ باشید تا شما را با رنگ‌هایی که امسال ترند هستند آشنا کنیم.

اکنون که در ماه‌های پایانی سال هستیم، حتماً به دنبال طرح ناخن عید ۱۴۰۳ افتاده‌اید و دوست دارید به‌روزترین و ترندترین مدل‌ها و رنگ لاک عید امسال را تجربه کنید.

رنگ‌های سفید و ملایم

یکی از رنگ‌هایی که عید امسال بسیارترند هستند رنگ‌های سفید و ملایم هستند. این رنگ‌ها آرامش‌بخش بوده و به‌راحتی با رنگ‌های دیگر ست می‌شوند. لاک سفید کلاسیک همیشه روی بورس بوده و هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد. از این‌ها که بگذریم، سفید را در انواع فرنچ و آمبره نیز می‌توانید استفاده کنید.

رنگ لاک عید امسال مثل لاک نود

هر طور که بخواهیم در نظر بگیریم و حتی از موضوع ترند شدن هم بگذریم، باید بگوییم که رنگ‌های نود قدیمی نشده و همیشه جذاب هستند. رنگ‌های نود ازآن‌جهت که خنثی هستند با همه چیز ست شده و در عین سادگی توجه همه را به خود جلب می‌کنند. این رنگ لاک شیکی خاصی را به دست‌وپای شما می‌بخشد.

به گفته روان‌شناس‌ها، آقایان چیزهایی را که ساده‌تر بتوانند درک و در مغز خود تحلیل کنند بیشتر می‌پسندند. لاک‌های نود در هر فصلی طرف‌داران خاص خودش را دارد.

رنگ لاک عید امسال چی مده؟ / عکس

رنگ لاک عید امسال مثل رنگ سرخابی

رنگ سرخابی یکی از زیرمجموعه‌های رنگ قرمز است؛ اما به‌جرئت می‌توان گفت که این رنگ در سال‌های اخیر بسیار ترند شده و افراد تمایل بسیار زیادی به آن نشان می‌دهند.

این رنگ شما را جوان‌تر و سن و سالتان را کمتر نشان داده و برای آرایش‌های دخترانه و ملایم بسیار زیبا است.

رنگ لاک هلویی

رنگ هلویی را می‌‌توان با دیگر رنگ‌های بهاری ترکیب کنید و درعین‌حال از ظاهر طبیعی ناخن‌هایتان لذت ببرید.

لاک ژل زرد

جالب است بدانید زرد یک‌رنگ لاک عید امسال است که بسیار جذاب است. زرد پاستیلی و لیمویی از دیگر طیف‌های رنگی پرطرف‌دار است.

لاک ژل قرمز

رنگ لاک عید امسال چی مده؟ / عکس

این موضوع را نمی‌توان انکار کرد که رنگ قرمز جذابیتی دارد که هیچ رنگ دیگری ندارد. یکی از رنگ‌هایی که امسال ترند هستند و رنگ لاک عید امسال به‌حساب می‌آیند، قرمز است؛ اما نه هر قرمزی. قرمز گوجه‌ای از آن دسته رنگ‌هایی است که به شما حس طراوت و زیبایی می‌بخشد.

رنگ لاک عید امسال مثل سبز نعنایی

حس‌وحال سبزی و نو شدن طبیعت را در رنگ‌های سبز می‌توان یافت. ترند امسال بیشتر به سمت رنگ‌های ملایم رفته و به همین خاطر سبز نعنایی بسیار پرطرف‌دار شده است.

لاک ناخن صدفی

اگر به دنبال انتخاب رنگ‌های ساده هستید اما دوست دارید کمی هم از جذابیت رنگ‌های درخشان بهره‌مند شوید، لاک‌های صدفی بهترین انتخاب هستند. اگر دارای پوستی برنزه هستید، لاک ناخن صدفی بهترین انتخاب برای شما بوده؛ زیرا جلوه‌ای بسیار خاص به دستان شما می‌دهد و استفاده از یک اکسسوری مانند انگشتر این زیبایی را تکمیل می‌کند.

لاک ناخن مغناطیسی یا چشم‌گربه‌ای

اگر به دنبال ایجاد طرح‌های سه‌بعدی روی ناخن خود هستید لاک ناخن سه‌بعدی بهترین انتخاب برای شما است. در این لاک ناخن از موادی باخاصیت مغناطیسی استفاده شده و روی درب این لاک ناخن نیز یک آهنربای کوچک تعبیه شده است. وقتی شما لاک ناخن را روی ناخنتان زدید می‌توانید با استفاده از این آهنربا و استفاده از نیروی مغناطیس طرح‌های زیبایی را روی سطح ناخن ایجاد کنید.

منبع: دلتا


رنگ لاک عید امسال چی مده؟ / عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مدل و سلامت ناخن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول