جلیلی: دلیل ناکامی دشمن ایستادگی مردم پای آرمانهای انقلاب است


جلیلی: دلیل ناکامی دشمن ایستادگی مردم پای آرمانهای انقلاب است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، انقلاب اسلامی را انتخاب بزرگ ملت ایران و دلیل ناکامی دشمن را هم ایستادگی و وفاداری مردم پای آرمانهای انقلاب دانست.

جلیلی: دلیل ناکامی دشمن ایستادگی مردم پای آرمانهای انقلاب است

به گزارش راهبرد معاصر؛ سعید جلیلی عصر یکشنبه در نشست «انتخاب برگ ملت ایران، انقلاب اسلامی» گفت: با مرور حیات نورانی امام(ره) می‌بینیم که زندگی ایشان به نام خدا، برای خدا، در راه خدا و بر مبنای شریعت رسول خدا بوده که این حرکت عظیم را به وجود آورد. امامی (ره) که خودشان را شاگرد مکتب انبیا و اولیای خدا می‌دانستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح این پرسش که چرا این حرکت بزرگ در زمان ائمه معصومین (س) شکل نگرفت، گفت: این سوال یک پاسخ روشن دارد. نسل و ملت در این دوران این راه را انتخاب کرد. بنابراین انقلاب اسلامی انتخاب بزرگ ملت ایران است.

جلیلی افزود: اگر بعد از ۴۵ سال دشمنان همچنان اذعان دارند که تمام تلاش‌هایشان مانند تحریم‌ها و فشار حداکثری ناکام مانده، دلیل این است که یک قدرت بزرگ مقابل آنها ظهور کرده است.آنها می‌پرسند ایران این قدرت را از کجا به دست آورده است؟ پاسخ ملت ایران است؛ ملتی که انتخاب کرد و پای آن ایستاد.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی انتخاب ملت ایران و جمهوری اسلامی ثمره این انتخاب است که با دیگر انتخاب‌ها متمایز است. در اینجا بسیاری از کارویژه‌هایی که برای دولت‌ها تعریف می‌شود به صورت همزمان برای ملتها هم تعریف می‌شود./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وزیر علوم: که برگزاری مجدد کنکور در یک منطقه متاثر از وقوع سیل