رجزخوانی گالانت برای حزب‌الله لبنان


رجزخوانی گالانت برای حزب‌الله لبنان

اقتصادنیوز: وزیر جنگ اسرائیل مدعی شد که ارتش هنوز تمام قابلیت‌های ویژه خود را در جبهه شمال فلسطین اشغالی (لبنان) فعال نکرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «یوآو گالانت»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با بیان اینکه این رژیم هنوز تمام قابلیت‌های ویژه خود را در لبنان فعال نکرده است، گفت: هر حمله در این کشور باعث ایجاد تغییر در وضعیت امنیتی می‌شود.

خبر مرتبط
رسوایی تازه برای اسرائیل/ انتشار تصاویر توحش اسرائیلی‌ها

اقتصادنیوز: یک رسانه صهیونیستی از برکناری فرمانده یگان جنگ روانی ارتش اسرائیل در پی یک رسوایی خبر داد که طی آن کانال تلگرامی وابسته به این یگان با دور زدن سانسور نظامی تصاویر زننده‌ای از وحشی‌گری نظامیان صهیونیست علیه غیرنظامیان در غزه را منتشر کرده بود.



به نقل از سایت خبری عربی۲۱، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی افزود: به نیروی هوایی دستور دادم دماغه جت‌های جنگنده را به سمت شمال (لبنان) نشانه بگیرند.

وی مدعی شد رژیم صهیونیستی برای هر اتفاقی آماده‌ است.

خبر مرتبط
اختلافات در کابینه اسرائیل بیداد می زند/ انتقاد شدید گانتس و لاپید از بن گویر

اقتصادنیوز : اختلافات در کابینه جنگ اسرائیل هر روز شکل تازه‌ای می‌گیرد و اینبار رهبر اپوزیسیون اسرائیل به همراه عضو کابینه جنگ این رژیم از اظهارات وزیر امنیت داخلی به شدت انتقاد و تأکید کردند این اظهارات به «جایگاه تل آویو در سطح بین‌المللی» آسیب می‌زند.



نیروهای حزب‌الله لبنان از زمان حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه همواره پایگاه‌ها و مواضع این رژیم را هدف قرار می‌دهند و به گفته مقامات صهیونیستی، این حملات جنگ غزه را برای دشمن دشوارتر کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!