دستگیری آدم‌ربا و متجاوز فراری بعد از 9 سال


دستگیری آدم‌ربا و متجاوز فراری بعد از 9 سال

رئیس پلیس آگاهی خوزستان از بازداشت فردی که به جرم آدم‌ربایی تحت پیگرد قانونی قرار داشت، بعد از گذشت ۹ سال متواری بودن، در شهرستان خرمشهر خبر داد.

دستگیری آدم‌ربا و متجاوز فراری بعد از 9 سال

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ سیروس دریکوند با اعلام جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی رسیدگی به پرونده محکومان متواری توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان خوزستان، فردی که به جرم آدم‌ربایی و تجاوز به عنف به حبس محکوم شده و از سال ۹۳ تا کنون متواری بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان جنایی پس از به کارگیری منابع و مخبرین با توجه به اینکه متهم ۹ سال متواری بوده است، با اقدامات فنی و رصد اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت، متهم را در شهرستان خرمشهر که خود را با اسامی و هویت‌های مختلف مخفی کرده بود شناسایی و در یک عملیاتی غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان با بیان اینکه متهم به محض معرفی به دادسرا، راهی زندان شد، گفت: پلیس با قدرت و صلابت همواره ثابت کرده است که به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش شهروندان در جامعه مختل شود و از شهروندان هم انتظار داریم که ضمن همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هر گونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. / همشهری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی