بهترین ضدآفتاب ایزدین برای پوست چرب کدام است؟


ضد آفتاب برای جلوگیری از آسیب رسیدن به پوست در برابر اشعه‌های آسیب‌زای خورشید استفاده می‌شود. فرقی نمی‌کند که شما چه نوع پوستی دارید؛ در هر صورت برای حفظ شادابی و نشاط پوست و جلوگیری از بیماری‌های ناشی از تابش...

ضد آفتاب برای جلوگیری از آسیب رسیدن به پوست در برابر اشعه‌های آسیب‌زای خورشید استفاده می‌شود. فرقی نمی‌کند که شما چه نوع پوستی دارید؛ در هر صورت برای حفظ شادابی و نشاط پوست و جلوگیری از بیماری‌های ناشی از تابش اشعه‌های مضر خورشید باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. با این تفاوت که در انتخاب کرم ضد آفتاب باید به نوع پوست خود دقت کنید.

در این مقاله قصد داریم راجع به بهترین ضد آفتاب های ایرانی و خارجی از جمله ضد آفتاب لاروش پوزای مناسب پوست چرب صحبت کنیم. اگر پوست شما چرب است و به دنبال یک کرم مناسب برای پوستتان هستید، این مطلب می‌تواند راهنمای خوبی در انتخاب و خرید محصول مناسب برای شما باشد.

بهترین ضدآفتاب ایزدین برای پوست چرب کدام است؟

کرم ضد آفتاب ایزدین برای پوست چرب

برند ایزدین یک برند اسپانیایی است که در حوزه تولید انواع ضد آفتاب‌های با کیفیت با فرمولاسیون‌های ویژه فعالیت دارد و در دسته بهترین برندها در این زمینه شناخته می‌شود. اگر به دنبال خرید یک کرم ضد آفتاب مناسب هستید تا به این ترتیب از پوست خود در برابر عوامل مخرب محافظت کنید، حتماً باید با در نظر گرفتن عواملی مانند نوع پوست، ساختار محصول، درصد اس پی اف، برند محصول و… ضد آفتابی سازگار و مناسب برای پوست خودتان تهیه کنید.

با توجه به متفاوت بودن پوست‌ها امروزه ضد آفتاب‌ها در انواع مدل‌ها تولید می‌شوند و هر یک ویژگی‌ها و خصوصیات منحصربه‌فرد خود را دارند. برند ایزدین با توجه به این موضوع انواع مدل‌های ضد آفتاب را برای افراد مبتلا به پوست‌های معمولی، مختلط و چرب تولید می‌کند.

پوست چرب یکی از حساس‌ترین نوع پوست‌ است که به‌طور مداوم در معرض جوش، آکنه و مشکلاتی از این قبیل قرار می‌گیرد. این موضوع باعث شده تا افراد مبتلا به پوست چرب استفاده از انواع کرم را کنار بگذارند و بدون هیچ لایه محافظی روی پوست خود، در معرض تابش نور خورشید قرار بگیرند که این موضوع می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

اما این دسته از افراد می‌توانند از کرم‌هایی استفاده کنند که مناسب برای ساختار پوست آن ها تهیه شده است. بهترین ضد افتاب ایزدین برای پوست چرب عبارتند از:

ضدآفتاب فیوژن واتر رنگی جوانساز ایزدین

این ضد آفتاب با اس پی اف ۵۰ بهترین محافظ پوست در برابر اشعه‌های مضر UVB و UVA است و در دسته محبوب‌ترین کرم‌های ضد آفتاب قرار می گیرد. کاملاً بدون چربی است و بر پایه آب تولید می‌شود. به همین علت زمانی که روی پوست قرار می‌گیرد حس سبکی دارد و به هیچ وجه باعث براق شدن پوست یا احساس سنگینی نمی‌شود. این کرم در انواع رنگی و بی‌رنگ برای خانم‌ها و آقایان به تولید می‌رسد.

ویژگی های این کرم عبارتند از:

• کنترل چربی پوست

• جذب سریع

• حاوی ویتامین e و جلبک مدیترانه ای

• محافظت از پوست در فضاهای باز

• امکان استفاده برای دور چشم

• حفظ پوست در برابر رادیکال های آزاد

• در هوای مرطوب و شرجی خاصیت خود را از دست نمی دهد.

• در هوای گرم و حتی در اثر اصطکاک خاصیت خود را به خوبی حفظ می کند.

• سبک است و حس لطافت خنکی را برای پوست به ارمغان می آورد.

کرم ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر رنگی جوانساز برای افرادی که مدت زیادی را در خارج از منزل به فعالیت می‌پردازند و زمان طولانی زیر تابش نور خورشید قرار می‌گیرند، بسیار مناسب است.

ضدآفتاب فیوژن واتر SPF50 ایزدین

از دیگر محصولات برند ایزدین برای پوست چرب می‌توان به ضد آفتاب فیوژن واتر اشاره کرد. این محصول در دو نوع رنگی و بی‌رنگ تولید می‌شود و محصولی ضد حساسیت، بدون چربی و بدون روغن است. بافت این کرم بسیار سبک بوده و به همین علت به راحتی جذب پوست می‌شود.

این موضوع باعث شده است تا یک گزینه عالی و کاربردی برای افراد مبتلا به پوست‌های مختلط و چرب به‌شمار برود. از ویژگی‌های این کرم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • عدم تحریک چشم‌ها
  • بافت سبک
  • محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر ماورا بنفش
  • ایجاد حس رطوبت و نرمی در پوست
  • عدم ایجاد براقیت
  • حاوی اسید هیالورونیک

بهترین ضدآفتاب ایزدین برای پوست چرب کدام است؟

نکات مهم در انتخاب و خرید کرم ضدآفتاب

همان‌طورکه می‌دانید نور آفتاب منبعی غنی از ویتامین های مفید برای پوست از جمله ویتامین دی است و فواید زیادی برای سلامت بدن دارد. اما در کنار این موضوع این نور اشعه‌هایی دارد که تابش آن ها به پوست منجر به ایجاد یک سری مشکلات می‌شود.

برای اینکه هم از ویتامین های موجود در نور خورشید استفاده کنیم و هم مانع از بروز مشکلات ناشی از تابش اشعه‌های مضر خورشید شویم، بهتر است از این کرم‌ها استفاده کنیم. اما در انتخاب و خرید کرم ضد آفتاب توجه به یک سری نکات ضرورت دارد و برای انتخاب بهتر بسیار کمک کننده است‌‌. این نکات به شرح زیر است.

نوع پوست

همان‌طورکه گفتیم پوست‌ها در انواع چرب، مختلط، نرمال یا خشک وجود دارند؛ بنابراین برای هر پوست کرم مناسبی وجود دارد که در انتخاب و خرید باید به این موضوع دقت کرد.

برند، از نکات مهم در خرید کرم ضد افتاب

کرم ضد آفتاب به واسطه برندهای متعددی تولید می‌شود. اگر قصد خرید این محصول و بهره‌مندی از مزایای آن را دارید، توصیه می‌کنیم حتماً برندهایی را انتخاب کنید که شناخته شده هستند و امتحان خود را پس داده‌اند.

مواد تشکیل دهنده

برای انتخاب و خرید کرم ضد آفتاب حتماً ترکیبات آن را مطالعه کنید و از خرید محصولاتی که حاوی مواد شیمیایی هستند، صرف نظر کنید چرا که این موضوع می‌تواند باعث تحریک پوست و ایجاد جوش و آکنه شود.

برای خرید این کرم برای پوست چرب به مراکز فروش معتبر از جمله شیمن شاپ بروید تا نسبت به اصالت محصول اطمینان پیدا کنید. فروشگاه اینترنتی شیمن شاپ انواع کرم‌ ضدآفتاب ایزدین و لاروش پوزای را با کیفیت عالی و اورجینال همراه با قیمت مناسب در اختیار شما مشتریان قرار می‌دهد.

این مجموعه بزرگ و معتبر از سال ۱۳۹۴ در حوزه فروش محصولات بهداشتی و آرایشی فعالیت خود را آغاز کرده و همواره با تمرکز بر ارائه محصولات با کیفیت و اصل شما را برای داشتن خریدی خوب و رضایت‌بخش همراهی می‌کند. برای خرید انواع محصولات تنها کافی است وارد سایت شوید و با شماره تلفن‌های مندرج در آن تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم برای شما ارائه شود.

بهترین ضدآفتاب ایزدین برای پوست چرب کدام است؟

جمع‌بندی

انتخاب ضد آفتاب عالی برای پوست‌ چرب که مستعد جوش و آکنه هستند کاری سخت و پیچیده به‌نظر می‌رسد و این موضوع باعث شده تا افراد مبتلا به این نوع پوست استفاده از این کرم را کنار بگذارند. در این مقاله سعی کردیم دو نمونه از محصولات برند ایزدین را برای افراد مبتلا به پوست چرب معرفی کنیم.

برند ایزدین یک برند فوق‌العاده محبوب و معتبر است و به تولید کرم‌های ضدآفتاب با فرمولاسیون‌های ویژه، شهرت دارد. این برند معتبر نه تنها برای پوست‌های چرب بلکه برای هر نوع تایپ پوستی کرم ضدآفتاب تولید می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت شیمن شاپ مراجعه کنید و از تجربه مشاورین بهره‌مند شوید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زیبایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟