حزب الله : این مقاومت است که شروط را در لبنان وغزه تعیین می کند


حزب الله : این مقاومت است که شروط را در لبنان وغزه تعیین می کند

اقتصادنیوز : نماینده حزب‌الله لبنان در پارلمان این کشور تاکید کرد که اسرائیل در وضعیتی قرار دارد که قادر به تعیین شرط و شروط برای مقاومت نیست.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، «حسن فضل الله» عضو فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در پارلمان لبنان اظهار داشت: روزی فرا می‌رسد که لبنانی‌ها متوجه شوند که مقاومت در این جنگ چه کاری انجام و این کشور را در چه جایگاهی قرار داده است.

وی درباره شهادت رزمنده‌های حزب‌الله در حملات رژیم صهیونیست تاکید کرد: این خون‌ها مانع از زیرپا گذاشته شدن لبنان توسط دشمن شد.

خبر مرتبط
ادعای پوچ گالانت علیه حزب الله

اقتصادنیوز : یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل ادعا کرد که اسرائیل تبادل آتش در شمال علیه حزب الله را متوقف نخواهد کرد، حتی اگر جنگ در نوار غزه متوقف شود.

فضل الله ادامه داد: این مقاومت است که شروط را در لبنان و غزه تعیین می‌کند و دشمن در جایگاه و وضعیتی نیست که شرط بگذارد.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی کرده‌است.

عملیات‌های حزب‌الله درست یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی و همزمان تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده‌ است.

در همین راستا، رسانه جنگ مقاومت اسلامی لبنان عصر روز یکشنبه اعلام کرد که حزب‌الله طی ۱۲۰ روز جنگ، ۹۶۱ عملیات علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی