نگاهی به سریال گناه فرشته/ قتل‌های سریالی مفسدان اقتصادی


نگاهی به سریال گناه فرشته/ قتل‌های سریالی مفسدان اقتصادی

به گزارش رکنا ؛ سریال گناه فرشته حالا با التهابات جدید وارد فضای تازه‌تری شده است و هیجان و رخداد‌های درون آن نشان از یک سریال سر پا و جسور را می‌دهد که قسمت‌های آینده آن می‌تواند مخاطب را...

به گزارش رکنا ؛ سریال گناه فرشته حالا با التهابات جدید وارد فضای تازه‌تری شده است و هیجان و رخداد‌های درون آن نشان از یک سریال سر پا و جسور را می‌دهد که قسمت‌های آینده آن می‌تواند مخاطب را دلبسته داستان کند.

پرونده قتل عشیری آنقدر پیچیده و عجیب است که هر روز یک اتفاق جدید برای آدم‌های دخیل در پرونده می‌افتد. به غیر از قتل عشیری تا امروز مرگ مشکوک محمود واعظ خبرنگار قدیمی و سر‌به‌نیست شدن رسولی وکیل پیشین فرشته نشان داد آدم‌های پشت پرده اصلا علاقه‌ای ندارند تا این پرونده به روند منطقی خودش بازگردد. در جدیدترین اتفاق هم شاهد بودیم که مانیا بعد از آنکه در دادگاه شهادت کذب داد در بیرون از دادگاه به طرز مشکوکی توسط یک ماشین زیر گرفته می‌شود تا جدیدترین قربانی این پرونده مانیا باشد.

قتل‌های سریالی در سریال گناه فرشته سوی دیگری از روابط علی و معلولی را پیش روی مخاطب می‌گذارد و ذهن تماشاچی را به سمت و سوی مافیایی می‌برد.

کارگردان با آگاهی از نگرش داخل داستان و اشراف او به فضای جامعه این پی‌رنگ را روشن می‌کند که گناه فرشته برشی از رخداد‌هایی است که در این سال‌ها در جامعه و فضای رسانه‌ای شکل گرفته است.

سریال گناه فرشته ساخته حامد عنقا، داستانی را روایت می‌کند که در آن یک دختر جوان از طبقه فرودست جامعه به اتهام قتل یک مرد ثروتمند و صاحب نفوذ، متهم می‌شود. این سریال در قسمت چهارم خود، با مرگ یک خبرنگار قدیمی که اطلاعاتی درباره قتل‌های زنجیره‌ای مفسدان اقتصادی داشت، به موضوع دیگری نیز می‌پردازد: چرا مفسدان اقتصادی و دانه درشت‌ها در حاشیه امن هستند و طبقه متوسط و حتی طبقه فرودست قربانی زیاده‌خواهی دانه درشت‌ها می‌شود؟

گناه فرشته داستان تقابل‌ها است. داستان قضاوت‌هایی که ریشه در گذشته دارد و زندگی آدم‌های قصه را تحت تاثیر قرار می‌دهد. از سویی نوید عشیری با اینکه از پدرش دل خوشی ندارد، اما سعی می‌کند برای به دست آوردن عشق قدیمی‌اش با خانواده همسر مهتاب وارد جنگ شود و از طرفی حامد تمام زورش را می‌زند تا خانواده عشیری را نابود کند. باید در قسمت‌های آینده منتظر اتفاق‌های دیدنی از این سریال باشیم.


نگاهی به سریال گناه فرشته/ قتل‌های سریالی مفسدان اقتصادی

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان