حمله موشکی جدید حزب‌الله به اسرائیل / شهرک نشینان مرگیلوت غافلگیر شدند


حمله موشکی جدید حزب‌الله به اسرائیل /  شهرک نشینان مرگیلوت غافلگیر شدند

اقتصادنیوز : منابع خبری از حمله جدید مقاومت اسلامی لبنان به شهرک اسرائیل نشین «مرگیلوت» در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، منابع خبری صبح امروز از حملات جدید مقاومت اسلامی لبنان به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که صدای آژیر خطر در شهرک «مرگلیوت» در منطقه «اصبع الجلیل» در مرز فلسطین اشغالی با لبنان به صدا درآمده است.

خبر مرتبط
فوری/ حزب الله آماده باش شد/ همه یگان‌های مقاومت لبنان برای جنگ احتمالی به صف شدند

اقتصادنیوز: درحالی که غربی‌ها همچنان به لبنان هشدار می‌دهند که درگیری‌های مرزی میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله می‌تواند به یک جنگ بزرگ تبدیل شود، حزب‌الله لبنان تأکید کرده که از احتمال متوسل شدن دشمن به جنگ غافل نیست و نیروهایش را در آماده باش کامل قرار داده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی کرده‌ است.

عملیات‌های حزب‌الله درست یک روز پس از آغاز این عملیات و همزمان با تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در این باره نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسراییل در این منطقه به دام افتاده‌ است.

رسانه جنگ مقاومت اسلامی لبنان روز یکشنبه اعلام کرد که حزب‌الله در ۱۲۰ روز جنگ، ۹۶۱ عملیات علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است.

بر پایه این گزارش، در این حملات پایگاه‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و نظامیان این رژیم در شمال فلسطین اشغالی بارها هدف حملات موشکی و پهپادی قرار گرفته‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش سوزی در هتل پارسیان کوثر تهران