مشاجره خانوادگی به مادرکشی انجامید


مشاجره خانوادگی به مادرکشی انجامید

فرمانده انتظامی استان از قتل یک زن ۶۰ ساله توسط پسرش در حوالی شهرستان گرمسار و دستگیری قاتل خبر داد.

سردار جلیل موقوفه ئی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد نزاع و درگیری در ابتدای منطقه سردره گرمسار، بلافاصله ماموران گشت انتظامی این شهرستان به محل اعزام و در بدو حضور مشاهده کردند خانمی ۶۰ ساله بر اثر جراحت شدید بر روی زمین افتاده است که با هماهنگی اورژانس به بیمارستان منتقل شد .

به گزارش نیروی انتظامی استان، وی با بیان اینکه متاسفانه این خانم در بیمارستان به علت شدت جراحت وارده فوت کرد، افزود: با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات فنی پلیس برای پی بردن به علت ماجرا و دستگیری قاتل آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: نتایج اقدامات تخصصی پلیس و بررسی های همه جانبه حاکی از آن بود که این خانم به همراه پسر ۴۵ ساله اش از بجنورد عازم پایتخت بودند که در مسیر به علت مشکلات و اختلافات خانوادگی به مشاجره و درگیری لفظی پرداختند و متاسفانه پسر متوفی با جسمی سخت مادر خود را قتل رسانده است.

سردار موقوفه ئی با بیان اینکه قاتل نادم و پشیمان در همان ساعات اولیه دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد، اضافه کرد: وجود خشم، عدم کنترل آن و روابط معیوب خانوادگی زمینه ساز چنین اتفاق ناگواری شد و انتظار می رود برنامه های متعددی از سوی نهادهای متولی به ویژه دستگاههای فرهنگی برای آموزش همگانی درباره کنترل خشم اجرایی شود تا شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان