پایان وحشت آفرینی سریالی شرور خطرناک شرق تهران


پایان وحشت آفرینی سریالی شرور خطرناک شرق تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ رضا صادقی پورسرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: روز 13 بهمن ماه خبری مبنی بر حضور 3 فرد شرور در محدوده تهران نو و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان به دست...

به گزارش رکنا، سرهنگ رضا صادقی پورسرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: روز 13 بهمن ماه خبری مبنی بر حضور 3 فرد شرور در محدوده تهران نو و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان به دست ماموران کلانتری 128 تهران نو رسید.

وی افزود: ماموران پلیس سریعا در محل حاضر شده و متهمان را که سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت بودند مشاهده و بلافاصله دستور ایست صادر کردند ولی موتورسواران با دیدن گشت پلیس به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام پلیسی به آغاز تحقیقات پلیسی اشاره کرد و گفت: با انجام تحقیقات میدانی یکی از افراد شرور که سابقه دار بود شناسایی و در گامی دیگر شناسایی مخفیگاه وی در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ صادقی پور ابراز داشت: تحقیقات پلیسی ادامه تا اینکه ماموران در 15 بهمن ماه مطلع شدند که شرور شابقه دار این بار در محدوده "فلکه دوم نیرو هوایی" تهران در حال عربده کشی و بر هم زدن نظم عمومی است که به سرعت به نشانی اعلامی اعزام و در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر و از وی یک قبضه سلاح سرد کشف شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان افزود: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه صراحتا به جرم خود مبنی بر اخلال در نظم عمومی به همراه 2 متهم متواری اعتراف کرد .

به گفته این مقام انتظامی دستگیری متهمان متواری در دستور کار کلانتری 128 تهران نو قرار دارد.


پایان وحشت آفرینی سریالی شرور خطرناک شرق تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان