قتل خونین برادر ناتنی با ضربات هولناک چاقو در تهران


قتل خونین برادر ناتنی با ضربات هولناک چاقو در تهران

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: اوایل دی ماه سال جاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بررسی خبری مبنی بر قتل مردی 45 ساله در شمال غرب تهران...

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: اوایل دی ماه سال جاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بررسی خبری مبنی بر قتل مردی 45 ساله در شمال غرب تهران دریافت کردند و بررسی موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با مراجعه به محل حادثه و تن پیمایی از جسد به دست آمد، مردی حدودا 45 ساله ملبس به لباس بیرون در حیاط ساختمانی به صورت تاق باز روی زمین افتاده بود که آثار جراحات سنگین چاقو در قسمت‌های شانه، پهلو، کمر و سینه دیده می شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در تحقیقات اطلاعاتی و میدانی دریافتند که مقتول در کار ساخت و ساز ملک می باشد و ساعت 10 صبح وقتی در دفتر کارش حضور داشته، برادر ناتنی‌اش به آنجا مراجعه کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: تحقیقات کارآگاهان نشان از این داشت، این دو برادر به دلیل اختلافات مالی گذشته با یکدیگر درگیر می‌شود و مقتول با ضربات چاقو برادرش را به قتل می‌رساند و سپس این فرد با استفاده از سلاح سرد خود را مجروح و به عبارتی خودزنی می‌کند.

وی با بیان اینکه قاتل برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان مراجعه و بستری بود بیان داشت: با هماهنگی های قضائی متهم پس از بهبود جسمانی به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل و صراحتا به ارتکاب قتل برادرش اعتراف کرد.

سردار ولی پور گودرزی توضیح داد: قاتل در خصوص علت وقوع قتل اظهار کرد، من و برادر ناتنی‌ام گذشته بر سر پروژه‌ای با یکدیگر شراکت داشتیم که در آن پروژه مبالغی به دست آمد و مقتول به من گفته بود که پولم را می‌دهد، اما این موضوع سال‌ها گذشت و برادرم حاضر به پرداخت مبلغ به من نبود و این موضوع باعث درگیری شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متهم با تکمیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.


قتل خونین برادر ناتنی با ضربات هولناک چاقو در تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!