صدر: لیست شورای وحدت تا 22 بهمن جمع‌بندی می‌شود


صدر: لیست شورای وحدت تا 22 بهمن جمع‌بندی می‌شود

رئیس ستاد انتخابات تهران بزرگ شورای وحدت از ارائه لیست نهایی شورای وحدت پس از انجام مصاحبه‌ها با داوطلبان زن در لیست و انجام گفت‌وگو با کلیه نامزدها خبر داد و گفت: در آستانه ۲۲ بهمن، لیست شورای وحدت در تهران بزرگ جمع‌بندی و ارزیابی می‌شود.

صدر: لیست شورای وحدت تا 22 بهمن جمع‌بندی می‌شود

به گزارش راهبرد معاصر؛ منوچهر متکی در نشست هیأت عالی شورای وحدت اصولگرایان با بیان اینکه فهرست شورای وحدت در تهران و سراسر کشور در حال تدوین است و در موعد مقرر منتشر می‌شود، گفت: شورای وحدت برای اولویت‌های جامعه و نظام نظرات راهبردی دارد و دغدغه‌مند است.

وی افزود: با تشکیل فراکسیون شورای وحدت در مجلس آینده اولین اقدام ما این است از دولت و تیم اقتصادی آن به شکل جدی می‌خواهیم طرح اجرایی برای مهار تورم و کنترل گرانی در کشور ارائه و عملیاتی کند که در صورت ناموفق‌بودن، به وظیفه قانونی خودمان عمل خواهیم کرد.

همچنین شهاب‌الدین صدر رئیس ستاد انتخابات تهران بزرگ شورای وحدت در سخنانی از ارائه لیست نهایی شورای وحدت پس از انجام مصاحبه‌ها با داوطلبان زن برای حضور دست‌کم هفت نفر از آنان در لیست و انجام گفت‌وگو با کلیه نامزدها خبر داد و گفت: در آستانه ۲۲ بهمن، لیست شورای وحدت در تهران بزرگ جمع‌بندی و ارزیابی می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه مصاحبه با کاندیداهای زن برای حضور در لیست نهایی شورای وحدت، افزود: این مصاحبه‌ها کاملا واقعی و در راستای شناسایی ظرفیت‌ها و کشف استعدادهای کاندیداهای مجلس است. ما به دنبال شایسته‌سالاری در مجلس شورای اسلامی هستیم./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره سوسانو بعد از گذشت 18 سال این شکلی شد!