حادثه امنیتی جدید در 50 مایلی جنوب عدن


حادثه امنیتی جدید در 50 مایلی جنوب عدن

اقتصادنیوز : مرکز عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه‌ای در فاصله 50 مایل دریایی جنوب عدن خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مرکز عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز سه‌شنبه اعلام کرد که گزارشی از وقوع یک حادثه جدید حمله به یک فروند کشتی باری در فاصله ۵۰ مایل دریایی جنوب عدن دریافت کرده است.

سایت عرب۴۸ گزارش داد، این مرکز بدون ارائه جزئیات بیشتر تنها اعلام کرد که مسوولان در حال بررسی این حادثه هستند.

خبر مرتبط
لحظاتی از حملات یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم

اقتصادنیوز :حملات پهپادی یمنی‌ها به سمت کشتی‌های اسرائیلی همچنان ادامه دارد.

بامداد امروز نیز شرکت امنیت دریایی «امبری» در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک کشتی باری انگلیس در پی حمله پهپادی در غرب حدیده یمن، دچار خسارات جزئی شد.

این شرکت در ادامه بیانیه خود تصریح کرد: این کشتی که پرچم باربادوس را داشت، در حمله پهپادی تنها دچار خسارات جزئی شد و تلفات انسانی در پی نداشت.

به گزارش این شرکت، کشتی پس از حمله سرعت خود را افزایش داد و مانورهای فراری را انجام داده و در نهایت به سمت تنگه باب المندب در جنوب به مسیر خود ادامه داد.

یحیی سریع، سخنگوی جنبش انصارالله یمن نیز امروز گفت که نیروی دریایی انصارالله در دریای سرخ دو عملیات را علیه یک کشتی آمریکایی و یک کشتی انگلیسی اجرا کرد.

او اظهار کرد: نیروی دریایی یمن از موشک‌های دریایی مناسب برای هدف قرار دادن این دو کشتی در دریای سرخ استفاده کرد و هدف‌گیری دقیق انجام شد.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن در ادامه تاکید کرد: عملیات‌های ما علیه اهداف آمریکایی و انگلیسی در دو دریای سرخ و عرب ادامه دارند.

او همچنین تصریح کرد که انصارالله برای دفاع از یمن و تا توقف جنگ علیه نوار غزه، به هدف قرار دادن کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی و مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید