مدیرعامل تاکسیرانی تهران: مجوز طرح ترافیک 600 تاکسی غیرفعال لغو شد


مدیرعامل تاکسیرانی تهران: مجوز طرح ترافیک 600 تاکسی غیرفعال لغو شد

سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه مردم موقعیت تاکسی‌های رها شده در معابر شهر را از طریق سامانه ۱۳۷ پلاس به شهرداری اطلاع دهند، گفت: مجوز طرح ترافیک ۶۰۰ تاکسی غیرفعال لغو شد.

مدیرعامل تاکسیرانی تهران: مجوز طرح ترافیک 600 تاکسی غیرفعال لغو شد

به گزارش راهبرد معاصر؛ شادی مالکی روز شه‌شنبه از اجرای طرح شناسایی و نصب اخطار برای تاکسی‌های رها شده در سطح پایتخت خبر داد و افزود: برخی تاکسی‌ها در کوچه و خیابان‌ها رها شده‌اند، اما به آن‌ها توجه نشده که ما از طریق بازدید‌های میدانی در مناطق مختلف در صدد شناسایی این خودرو‌ها هستیم.

وی ادامه داد: در این طرح، پس از شناسایی تاکسی‌های مستهلک و رها شده، اخطاریه‌ای روی آن‌ها نصب خواهد شد تا مالکان نسبت به جمع‌آوری یا جابجایی در راستای رفع مزاحمت‌شان برای تردد عابران پیاده و سایر خودروها، اقدام کنند.

مالکی اضافه کرد: در مرحله بعدی و در صورتی که این خودرو‌ها فعالیتی نداشته باشند با توجه به مصوبه شورای ترافیک و تفویض اختیار به سازمان تاکسیرانی، مجوز طرح ترافیک و سهمیه سوخت آن‌ها قطع خواهد شد.

به گفته وی، تا امروز طرح ترافیک ۶۰۰ تاکسی غیر فعال قطع شده و نسبت به قطع سهمیه سوخت این خودرو‌ها هم اقداماتی در حال انجام است.

مالکی یادآور شد: از شهروندان می‌خواهیم در صورتی‌که تاکسی‌های رها شده را در سطح شهر دیدند، موقعیت و مکان آن را به سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری تهران اطلاع دهند تا پیگیری‌های لازم در خصوص جابجایی و انتقال آن‌ها انجام شود. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال فینیکس - مینسوتا 10 اردیبهشت 1403