حزب‌الله لبنان بیانیه صادر کرد/ مقر فرماندهی گردان «بیت هلل» اسرائیل هدف قرار گرفت


حزب‌الله لبنان بیانیه صادر کرد/ مقر فرماندهی گردان «بیت هلل» اسرائیل هدف قرار گرفت

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقر فرماندهی گردان بیت‌هلل زیرمجموعه تیپ شماره ۷۶۹ منطقه شرق را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و به صورت مستقیم به آن آسیب زدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که ۴ عملیات جدید را علیه ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

خبر مرتبط
حزب الله : این مقاومت است که شروط را در لبنان وغزه تعیین می کند

اقتصادنیوز : نماینده حزب‌الله لبنان در پارلمان این کشور تاکید کرد که اسرائیل در وضعیتی قرار دارد که قادر به تعیین شرط و شروط برای مقاومت نیست.

حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۲:۱۰ عصر امروز سه‌شنبه ۶ فوریه ۲۰۲۴ مقر فرماندهی گردان بیت‌هلل زیرمجموعه تیپ شماره ۷۶۹ منطقه شرق را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و به صورت مستقیم به آن آسیب زدند.

‌‌در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۲:۳۰ عصر امروز سه‌شنبه ۶ فوریه ۲۰۲۴ موضع رویسات العلم در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و به صورت مستقیم به آن آسیب زدند.

خبر مرتبط
حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان اسرائیلی

اقتصادنیوز: منابع خبری شنبه شب از حمله موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست در مرز این کشور خبر دادند.

‌همچنین حزب‌الله لبنان اعلام کرد که موضع صهیونیستی «رمتا» در مزارع اشغالی شبعا و موضع صهیونیستی «سماقه» در تپه‌های اشغالی کفرشوبا و مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات موشکی هدف قرار داده است.

علاوه بر این رسانه‌های عبری زبان از به صدا درآمدن آژیر هشدار در منطقه‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی و بیم از رخنه پهپادی به الجلیل غربی خبر دادند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که حمله‌های خمپاره‌ای به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد.

از سوی دیگر خبرنگار المیادین گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های «کفرشوبا»، «کفر حمام» و «الهباریه» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرده است.

همچنین اطراف شهرک «حولا» در جنوب لبنان نیز با حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی مواجه شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مراکز آموزشی 4 شهرستان خوزستان غیرحضوری شد/ شناور شدن ادارات تا ساعت 9