آغاز اجرای طرح ویژه ترافیکی پلیس راه از امروز


آغاز اجرای طرح ویژه ترافیکی پلیس راه از امروز

فرمانده پلیس راه البرز اعلام کرد: طرح ویژه ترافیکی با توجه به تعطیلی چند روز آینده از امروز چهارشنبه در جاده‌های این استان به اجرا درآمده است.

سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: این طرح از امروز چهارشنبه آغاز و تا روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: ماموران پلیس راه البرز با آمادگی کامل در پایگاه‌های ثابت و سیار به صورت تیم‌های خودرویی، موتوری و پاس پیاده وضعیت ترافیکی جاده‌های استان البرز را رصد می‌کنند.

فرمانده پلیس راه البرز گفت: در این طرح به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان با سایر نهاد‌های امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

کرمی به رانندگان توصیه کرد هنگام سفر از توقف در حاشیه راه‌های استان البرز به ویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند، زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می‌افزاید.

وی یادآورشد: با توجه برودت هوا و احتمال بارش باران و برف به ویژه در مناطق کوهستانی این استان، رانندگان و مسافران با تجهیزات کامل سفر کنند.

رییس پلیس راه البرز گفت: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی افزود: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

جاده کرج – چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در حوزه جغرافیایی استان البرزو مابقی در حوزه جغرافیایی استان مازندران قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان