تجدید بیعت فرماندهان نیروی هوایی با آرمان‌های امام راحل


تجدید بیعت فرماندهان نیروی هوایی با آرمان‌های امام راحل

به گزارش رکنا از نیروی هوایی ارتش ، در آستانه روز تاریخی ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی ارتش و مبعث حضرت محمد مصطفی(ص) جمعی از فرماندهان و مسئولان ارشد نیروی هوایی از جمله امیر سرتیپ خلبان حمید...

به گزارش رکنا از نیروی هوایی ارتش ، در آستانه روز تاریخی ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی ارتش و مبعث حضرت محمد مصطفی(ص) جمعی از فرماندهان و مسئولان ارشد نیروی هوایی از جمله امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان جانشین این نیرو، امیر سرتیپ خلبان علی اکبر طالب زاده معاون هماهنگ کننده و دیگر مسئولین و فرماندهان این نیرو در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) حضور یافتند و ضمن نثار گل با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

فرماندهان و مسئولان نیروی هوایی ارتش در این مراسم به همراه تعدادی از خلبانان و کارکنان این نیرو با قرائت زیارت نامه امام راحل یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

امیر سرتیپ واحدی و هیات همراه همچنین با حضور بر سر مزار بانو خدیجه ثقفی همسر مکرمه امام خمینی (ره) با قرائت فاتحه از فداکاری و خدمات ایشان به انقلاب اسلامی نیز تجلیل کردند.


تجدید بیعت فرماندهان نیروی هوایی با آرمان‌های امام راحل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ وحید موسویان بنام متهم