شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید


شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید

به گزارش رکنا، اخبار مهم بورسی امروز و یک هفته اخیر را در ادامه بخوانید و بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید. گزارش بورس چهارشنبه 18 بهمن ماه بازار سرمایه در...

به گزارش رکنا، اخبار مهم بورسی امروز و یک هفته اخیر را در ادامه بخوانید و بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید.

گزارش بورس چهارشنبه 18 بهمن ماه

بازار سرمایه در ادامه روند فرسایشی و متزلزل خود، روز جاری را اگرچه متعادل آغاز کرد و تا انتهای بازار تقریبا نوسان خاصی را تجربه نکرد. البته بررسی روند معاملات این روزهای بازار نشان می دهد همانطور که تقاضای قوی در بازار وجود ندارد، از طرفی عرضه ی سنگین هم در بازار مشاهده نمی شود و به نظر می رسد بازار در حال تصمیم گیری برای ادامه مسیر است.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی جزئی به 2 میلیون و 98 هزار واحد رسید. همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن با بدون تغییر در ارتفاع 738 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فارس»، «کنور» و «کگل» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «بپاس»، «آریا» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «داتام»، «کساپا» و «تکاردان» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فنر»، «فصبا» و «نخریس» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 17 بهمن ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 300 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 242 نماد در محدوده مثبت و 177 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 180 نماد در محدوده مثبت و 167 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

گزارش بورس سه شنبه 17 بهمن ماه

ارزش معاملات امروز در بازار سرمایه به زیر ۴ هزار میلیارد تومان نزول کرد و برای اولین بار در ماه جاری به ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید.

بازار سرمایه در ادامه روند فرسایشی و متزلزل خود، روز جاری را اگرچه متعادل آغاز کرد اما در نهایت همچون چند روز گذشته در نهایت با برتری عرضه ها نسبت به تقاضا به کار خود پایان داد. البته بررسی روند معاملات این روزهای بازار نشان می دهد همانطور که تقاضای قوی در بازار وجود ندارد، از طرفی عرضه ی سنگین هم در بازار مشاهده نمی شود و به نظر می رسد بازار در حال تصمیم گیری برای ادامه مسیر است.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 1200 واحدی به 2 میلیون و 97 هزار واحد رسید. همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی 700 واحدی به ارتفاع 738 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «کنور» و «تاپیکو» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «بپاس»، «آریا» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «داتام»، «فولاد» و «وآذر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فنر»، «نخریس» و «فصبا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 17 بهمن ماه 1402، مبلغ 3 هزار میلیارد و 600 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 200 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 166 نماد در محدوده مثبت و 257 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 166 نماد در محدوده مثبت و 188 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

گزارش بورس دوشنبه 16 بهمن

شاخص کل بازار سرمایه در ادامه ی حرکت نزولی خود، در پایان معاملات امروز نتوانست خود را بالای حمایت ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد تثبیت کند با ۲ هزار واحد ریزش به ارتفاع ۲ میلیون ۹۸ هزار واحد رسید.

بازار سرمایه در ادامه روند فرسایشی و متزلل خود، امروز نیز با مجددا با برتری عرضه بر تقاضا مواجه بود و در نهایت با نزول به کار خود پایان داد. البته بررسی روند معاملات این روزهای بازار نشان می دهد همانطور که تقاضای قوی در بازار وجود ندارد، از طرفی عرضه ی سنگین هم در بازار مشاهده نمی شود و به نظر می رسد بازار در حال تصمیم گیری برای ادامه مسیر است.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 2هزار واحدی به 2 میلیون و 98 هزار واحد رسید. همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی 1500 واحدی به ارتفاع 738 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «اخابر» و «فولاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «بپاس» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «داتام»، «فولاد» و «اخابر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فصبا»، «نخریس» و «فنر» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 16 بهمن ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد و 500 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 50 میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز 174 نماد در محدوده مثبت و 263 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 190 نماد در محدوده مثبت و 231 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

گزارش بورس یکشنبه 15 بهمن

بازار سرمایه با ریزشی ۱۱ هزار واحدی به کف کانال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد رسید و به نظر می رسد در آستانه ی از دست دادن حمایت روانی ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی قرار گرفته است.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 10 هزار و 900 واحدی به 2 میلیون و 100 هزار واحد رسید. همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن با ریزشی 800 واحدی به ارتفاع 736 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «تاپیکو»، «فخوز» و «کگل» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «خاور» و «مادیرا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «داتام»، «ثاخت» و «فولاد» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «نخریس»، «فصبا» و «کرومیت» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 15 بهمن ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد و 600 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 174 میلیارد تومان از بازار سهام خارجکردند.

در بازار امروز 143 نماد در محدوده مثبت و 294 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 151 نماد در محدوده مثبت و 213 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

گزارش بورس شنبه 14 بهمن

بازار سهام اولین روز کاری هفته را در تقریبا در محدوده ی صفر تابلو شروع کرد، اما رفته رفته با توجه به نزدیک شدن به ساعات انتهایی بازار بر فشار عرضه ها افزوده شد ولی در نهایت توانست با صعود به کار خود پایان دهد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 3 هزار و 800 واحدی به 2 میلیون و 111 هزار واحد رسید. همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی 4900 واحدی به ارتفاع 737 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «تاپیکو»، «فخوز» و «کگل» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «وهور» و «بپاس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «داتام»، «شستا» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «نخریس»، «فصبا» و «سمگا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 14 بهمن ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد و 600 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 100 میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز 268 نماد در محدوده مثبت و 164 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 254 نماد در محدوده مثبت و 97 نماد در محدوده منفی معامله شدند.


شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان