رئیس دفتر حافظ منافع ایران در قاهره: دیدار رئیسی و السیسی پیام‌های مهمی داشت


رئیس دفتر حافظ منافع ایران در قاهره: دیدار رئیسی و السیسی پیام‌های مهمی داشت

محمد حسین سلطانی‌فرد، رئیس دفتر حافظ منافع ایران در قاهره در دیدار با یک نماینده مصری گفت که دیدار روسای ایران و مصر در ریاض پیام‌های مهمی داشت.

به گزارش اسپوتنیک، اسامه شرشر، نماینده پارلمان و سردبیر روزنامه النهار امروز(چهارشنبه) با محمد حسین سلطانی‌فرد، رئیس دفتر حافظ منافع ایران در قاهره دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار که به دعوت محمد حسین سلطانی‌فرد در دفتر وی در قاهره برگزار شد، اسامه شرشر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.
رئیس دفتر حافظ منافع ایران در مصر تاکید کرد: دیدار سید ابراهیم رئیسی و عبدالفتاح السیسی، روسای جمهور ایران و مصر در ریاض پیام‌های مهمی داشت و به روند بازگشت روابط تهران و قاهره سرعت می‌بخشد.
وی گفت که در رویکردهای ایران و مصر به‌ویژه بعد از پیوستن این دو کشور به گروه بریکس توافق نظر ایجاد شده و این امر(پیوستن به بریکس) نتایج مثبت سیاسی، اقتصادی و تعامل با ارزهای داخلی به همراه خواهد داشت.
از سوی دیگر، اسامه شرشر بر عمق روابط تهران و قاهره علیرغم اختلافات سطحی و نه ریشه‌ای تاکید کرد و گفت: ایران از مهم‌ترین کشورهای منطقه است و توافق تهران و قاهره به دو طرف قدرت واقعی می‌بخشد و از طریق آن نقشه منطقه خاورمیانه از نو ترسیم خواهد شد به ویژه در زمینه‌های گردشگری دینی، همکاری نفتی و گازی و همکاری اقتصادی در برابر شیطان بزرگ یعنی"دلار آمریکایی".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!