لقب جذاب رسانه‌های عربی به قاتل کره‌ای‌ها


لقب جذاب رسانه‌های عربی به قاتل کره‌ای‌ها

رسانه‌های عربی به تحسین از عملکرد مهاجم تیم ملی اردن پرداختند.

یزان النعیمات ستاره جوان اردنی‌ها در دو بازی مرحله گروهی و حذفی مقابل کره جنوبی گلزنی کرد تا کابوس خط دفاعی قدرتمند ببرها در جام ملت‌های آسیا باشد.

یزان النعیمات در بازی مرحله گروهی مقابل کره جنوبی با شوت چکشی و سرضرب از پشت محوطه دروازه کره جنوبی را باز کرد تا از همان‌ جا نظرها را به خود جلب کند. او در ترکیب اردنی‌ها درخشید و در بازی‌های بعدی هم عملکرد درخشانی داشت.

یزان در بازی مرحله گروهی مقابل کره با حضور سریع پشت محوطه این تیم بدون مکث و با دقت زیاد توپ را به تور دروازه کره چسباند تا با این گل اردنی‌ها در بازی مرحله گروهی دو بر یک از حریف قدرتمند خود پیش بیفتند و این آغاز رویاپردازی‌های آنها بود، البته که این مسابقه در دقایق پایانی با نتیجه تساوی به پایان رسید اما شروع خوبی برای اردن بود.

او در بازی امروز هم با نفوذ سریع و ضربه چیپ استادانه‌ای که زد تیم ملی اردن را به گل اول رساند تا این تیم یک بار دیگر در این تورنمنت دست بالا را مقابل کره داشته باشد و از حریف خود پیش بیفتد اما این بار اتفاق بازی مرحله گروهی تکرار نشد و بار دیگر اردنی‌ها به گل رسیدند و با نتیجه دو بر صفر پیروز از میدان خارج شدند.

لقب جذاب رسانه‌های عربی به قاتل کره‌ای‌ها

پس از پایان این مسابقه رسانه‌های عربی نسبت به ضربات دقیق و شوت‌های خطرناک این بازیکن و تاثیرگذاری‌ای که در ترکیب اردن دارد واکنش نشان دادند و به تمجید از او پرداختند، رسانه الکاس با تحلیل عملکرد او نوشت: "پسر جاه‌طلبی که با چهره‌ای کودکانه به دلیل ضربات با دقت و مرگبارش به سمت دروازه رقبا قلب‌ها را تسخیر کرده بود، یازان النعیمات 24 ساله مهاجم تیم ملی اردن در اولین حضورش در جام ملت‌های آسیا خودش را به ترکیب اصلی این تیم تحمیل کرد و با ضربات دقیقی که به سمت دروازه رقبا شلیک کرد جایگاهش را تثبیت کرد، ضرباتی مانند رابین هود دقیق! "

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره شوکه کننده بازیگر نقش الیور توئیست در 72 سالگی