ترافیک فوق سنگین در خروجی‌های شرقی پایتخت


ترافیک فوق سنگین در خروجی‌های شرقی پایتخت

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور‌های هراز و فیروزکوه فوق‌سنگین و پرحجم در جریان است و ترافیک فوق سنگینی را در خروجی‌های شرقی پایتخت شاهد هستیم.

ترافیک فوق سنگین در خروجی‌های شرقی پایتخت

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ ایرج کهریزی، فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی محور‌های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز فوق سنگین به همراه پس‌زدگی بار ترافیکی گزارش شده و خودرو‌ها به کندی در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی گفت: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه پرحجم و فوق‌سنگین گزارش شده و در شهر‌های عبوری این محور مانند گیلاوند با پس‌زدگی چندین‌کیلومتری بار ترافکی روبرو هستیم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه عوامل پلیس راه با آماده باش صددرصدی در سطح محور‌ها حاضر هستند و ضمن روان سازی جریان ترافیکی با تخلفات رانندگی برخورد خواهند کرد، ابراز کرد: به دلیل تداخل دو محور هراز و فیروزکوه، در خروجی‌های شهر تهران مانند ورودی آزادراه تهران_پردیس، جاده قدیم جاجرود به سمت بومهن و رودهن با ترافیکی فوق سنگین به همراه پس‌زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محور‌های مواصلاتی شرق استان رخ نداده، تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم سنگین و پرحجم در جریان است و به دلیل بزرگراهی بودن این محور‌ها مشکلی بابت تردد وسایل نقلیه در این محور‌ها وجود ندارد.

کهریزی با اشاره به اعمال محدودیت و ممنوعیت در محور هراز ابراز کرد: به منظور افزایش ایمنی تردد در محور هراز تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی ممنوع خواهد بود.

وی تصریح کرد: در صورت سنگین بودن بار ترافیکی محور هراز در محدوده پلور توسط عوامل پلیس داه استان مازندران به صورت مقطعی یکطرفه خواهد شد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، با بیان اینکه مسافران وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها را طی تماس با شماره‌های ۷۶۲۱۹۱۰۰ و ۲۱۸۷۷۷۴۳ پلیس راه استان استعلام کرده و سپس وارد محور‌ها شوند، تاکید کرد: با نزدیک شدن به ساعات پایانی روز بر بار ترافیکی محور‌های شرق استان افزوده خواهد شد و توصیه اکید داریم هم وطنان رعایت مدیریت زمان سفر را در اولویت مسافرت خود قرار دهند.

کهریزی ابراز کرد: هم وطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، عایت حقوق شهروندی و مدیریت زمان سفر میتوانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنانمان رقم بزنند. / فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!