300 میلیارد سرقت از 47 منزل/ 4 متهم حرفه ای دستگیر شدند


 300 میلیارد سرقت از 47 منزل/ 4 متهم حرفه ای دستگیر شدند

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سردار حمید علینقیان پور بیان داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر اصفهان موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سردار حمید علینقیان پور بیان داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر اصفهان موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در منازل سرقت شده و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی سرنخ هایی از دست داشتن باندی 4 نفره از افراد غیر بومی و سابقه دار را بدست آوردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سرانجام با تحقیقات تخصصی کارآگاهان مخفیگاه این باند در یکی از مناطق شهرستان اصفهان شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی در یک عملیات ضربتی تمامی اعضای آنها دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل شدند.

 300 میلیارد سرقت از 47 منزل/ 4 متهم حرفه ای دستگیر شدندسردار علینقیان پور با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه و همچنین آلات و ادوات مورد استفاده در سرقت ها در بازسی از مخفیگاه متهمان اظهار داشت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به 40 فقره سرقت منزل در شهر اصفهان اعتراف کردند که ارزش اموال سرقت شده توسط آنان بالغ بر 300 میلیارد ریال برآورد شده است

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه از تحویل متهمان به مرجع قضائی خبر داد و گفت: تحقیقات در خصوص سرقت های احتمالی دیگر این باند کماکان ادامه دارد.

اصفهان/ بهمن راعی


 300 میلیارد سرقت از 47 منزل/ 4 متهم حرفه ای دستگیر شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان