درگیری طارمی با قطری ها بعد از سوت پایان بازی


درگیری طارمی با قطری ها بعد از سوت پایان بازی

به گزارش رکنا ، تیم ملی فوتبال ایران پس از صدرنشینی در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا که سه پیروزی مقابل فلسطین، هنگ‌کنگ و امارات به‌دست آورد، در دو بازی دور حذفی نیز برابر تیم‌های سوریه و...

به گزارش رکنا ، تیم ملی فوتبال ایران پس از صدرنشینی در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا که سه پیروزی مقابل فلسطین، هنگ‌کنگ و امارات به‌دست آورد، در دو بازی دور حذفی نیز برابر تیم‌های سوریه و ژاپن دو برد ارزشمند دیگر به‌دست آورد و امشب در جدال حساس نیمه نهایی به مصاف قطر رفت و خیلی زود در دقیقه 4 روی اولین حمله با ضربه تماشایی سردار آزمون به گل رسید، اما پس از آن بازی را از دست داد و در پایان نیمه نخست با گل‌های جاسم جابر و اکرم عفیف به برتری دست پیدا کرد.

در نیمه دوم شاگردان قلعه‌نویی برای زدن گل تلاش کردند و نمایش هجومی داشتند که موفق به انجام این کار با ضربه پنالتی جهانبخش در دقیقه 51 شدند و بازهم حملات‌شان را ادامه دادند تا گل برتری را بزنند، اما در دقیقه 82 غافلگیر شدند و المعز علی با فرصت‌طلبی و شوت زمینی توانست گل سوم عنابی‌ها را به ثمر رساند تا در نهایت تلاش ملی پوشان ایران برای زدن گل تساوی تا دقیقه 17+90 بی‌ثمر بماند و نتوانند به فینال جام ملت‌ها راه یابند. بعد از این بازی تصاویری از درگیری مهدی طارمی با قطری ها منتشر شده است.


درگیری طارمی با قطری ها بعد از سوت پایان بازی

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟