دستگیری قاتل یک جوان در محمود آباد


دستگیری قاتل یک جوان در محمود آباد

به گزارش رکنا ، محمود حسین‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، از درگیری منجر به قتل جوان ۲۳ ساله و دستگیری قاتل ۲۱ ساله در آن شهرستان خبر‌ داد و اظهار کرد: شب گذشته یک فقره درگیری منجر...

به گزارش رکنا ، محمود حسین‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، از درگیری منجر به قتل جوان ۲۳ ساله و دستگیری قاتل ۲۱ ساله در آن شهرستان خبر‌ داد و اظهار کرد: شب گذشته یک فقره درگیری منجر به قتل در خیابان آزادی شهرستان محمودآباد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد بیان کرد: با حضور ماموران مشخص شد چند نفر به دلیل اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر که یکی از آنان با ضربات چاقو یک جوان ۲۳ ساله را مجروح و از محل متواری شده است.

حسین‌زاده با بیان اینکه مجروح به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد، گفت: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق شدند مخفیگاه قاتل را در یکی از محله‌های حاشیه این شهرستان شناسایی و وی را در کمتر از یک ساعت دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهم ۲۱ ساله در اعترافات اولیه، علت قتل را عدم کنترل خشم در نزاع و درگیری با مقتول اعلام کرد، گفت: قاتل با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه تلاش جهت دستگیری دیگر همدست قاتل ادامه دارد، تصریح کرد: پلیس با اقتدار برابر قانون با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.


دستگیری قاتل یک جوان در محمود آباد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثمره شکر و صبر انسان مؤمن