هویت پزشک مسعود رجوی لو رفت


هویت پزشک مسعود رجوی لو رفت

فرهاد الفت متهم ردیف سی و نهم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) است که در سال‌های ۱۳۷۷ به بعد، مسئول کل زندان‌های نفاق در مقر اشرف و مربی آموزش‌های تشکیلاتی و ایدئولوژی گروهک شد.

فرهاد الفت متهم ردیف ۳۹ پرونده است که همه از او، تحت عنوان منوچهر یاد می‌کنند و از مسئولین رده بالا و کادر‌های قدیمی منافقین است.

به گزارش ایسنا، او در سال ۱۳۶۸، معاون مسئول شاخ نظامی در محور یک بوده که بعد از آن، مسئول محور و سپس رییس ستاد محور می‌شود.

او بین سال‌های ۱۳۷۳-۱۳۷۴، وارد ستاد مرکزی شده و بعداً به ستاد پرسنلی و مدتی نیز به سیستم به اصطلاح حقوقی نفاق، منتقل می‌شود.

مشارالیه در سال‌های ۱۳۷۷ به بعد، مسئول کل زندان‌های نفاق در مقر اشرف و مربی آموزش‌های تشکیلاتی و ایدئولوژی گروهک شده و در حال حاضر نیز در آلبانی و در قسمت عربیِ بخش به اصطلاح سیاسی تشکیلات، فعالیت می‌کند.

برخی از اعضای خانواده او نیز دارای سابقه عضویت در گروهک تروریستی منافقین هستند. به عنوان مثال فرزاد الفت، پزشک و از افراد قابل اعتماد مسعود رجوی بوده است.

ضمناً در جریان پرونده ترور و خمپاره‌اندازی منافقین در صفاشهر استان فارس که رأی آن در سال ۱۳۸۹ صادر شده، نام فرهاد الفت نیز در ردیف محکومین قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص و خوانندگی صحرا اسداللهی ! / یکی جلوی خانم بازیگر رو بگیره !