قاتل بعد 10 سال بلاخره بخشیده شد!


قاتل بعد 10 سال بلاخره بخشیده شد!

اولیای دم در اقدامی کریمانه پس از ۱۰ سال از کشته شدن فرزندشان در شب عید سعید مبعث در شیراز از قصاص گذشته و قاتل را بخشیدند.

به گزارش وقت صبح، اولیای دم در اقدامی کریمانه پس از ۱۰ سال از کشته شدن فرزندشان در شب عید سعید مبعث در شیراز از قصاص گذشته و قاتل را بخشیدند.

در شب عید بزرگ مبعث رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) با حضور مسئولان قضایی و انتظامی فارس در منزل اولیاء دم مرحوم حسین احمدی کمال آبادی، آنان از قصاص قاتل فرزندشان منصرف شدند.

رئیس کل‌ دادگستری استان فارس در این دیدار ضمن قدردانی از اقدام کریمانه و انسانی این خانواده با اشاره به این که این اقدام انسان دوستانه در اوج اقتدار باقیات صالحاتی برای آنان خواهد بود، خطاب به خانواده مرحوم گفت: بی تردید عزت شما در دنیا ‌و آخرت افزون خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه تلاش اعضای شورای حل اختلاف و متنفذین برای اخذ رضایت و سازش در این پرونده ۱۰ سال به طول انجامید، گفت: این زندانی پس از اعلام رضایت با تبدیل قرار از زندان آزاد شد.

وی افزود: عفو و بخشش نیازمند عزم راسخ، تلاش و پشتکار برای غلبه بر خشم است و کسی که بتواند چنین صفت عظیمی را در خود رشد دهد بی تردید از جایگاه والای معنوی برخوردار خواهد بود.

وی ادامه داد: بی تردید کوشش برای بخشش و گذشت احساس رضایت و خوشبختی بیشتری را به انسان می دهد.

منبع: ایرنا

کد خبر : ۲۲۶۰۵۷
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا