خبر خوب کنسولگری ایران در چین برای تجار


خبر خوب  کنسولگری ایران در چین برای تجار

اقتصادنیوز: سرکنسول ایران در چین گفت: همکاری‌ها و روابط دو کشور در سطوح چندجانبه بسیار مطلوب و در حال گسترش است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حسینعلی درویشی متولی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در گوآنگژو طی سخنانی در مراسم چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به جایگاه‌های برتر جهانی و پیشرفت‌های چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در سال‌های پس از انقلاب اسلامی درحوزه‌های مختلف اشاره کرد.

وی همچنین به جایگاه ممتاز جمهوری خلق چین در سیاست خارجی ایران اشاره کرد و همکاری‌ها و روابط دو کشور در سطوح دو و چندجانبه را بسیار مطلوب و در حال گسترش برشمرد.

همچنین سرکنسول کشورمان ضمن تاکید بر نقش مهم‌ استان گوانگ‌دونگ در افزایش حجم مبادلات تجاری دو کشور ایران و چین، از آمادگی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در گوآنگژو را در جهت مساعدت به تجار و بازرگانان دو کشور به منظور افزایش حجم مبادلات تجاری و بازرگانی خبر داد.

خبر مرتبط
اتهام‌زنی آمریکا علیه 3 نفر؛ فناوری حساس به ایران و چین انتقال دادند!

اقتصادنیوز: وزارت دادگستری آمریکا مدعی شد: چند نفر به تلاش برای صادرات غیرقانونی و طرح‌ریزی برای انتقال فناوری و اطلاعات حساس ایالات متحده به ایران و چین متهم شدند.

خبر خوب  کنسولگری ایران در چین برای تجار

براساس این گزارش، مهمان ویژه این مراسم «یه ژنگ چین» نیز در سخنرانی خود سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت و روابط دیرینه تاریخی دو تمدن بزرگ و غنی ایران و چین را ستود.

خبر مرتبط
ادغام بلاک‌چین و هوش مصنوعی/ کشفی مهم‌تر از آتش؟

اقتصادنیوز: تابه‌حال فناوری‌های مختلف بسیاری با یکدیگر ترکیب شده‌اند و یا زمینهٔ رشد هم را فراهم کرده‌اند؛ اما ترکیبی که بتواند زندگی انسان را آن‌چنان دچار تغییر کند که آتش با انسان نخستین کرد، در موارد کمتری به چشم می‌خورد. این یادداشت به بررسی محصولات و راه‌حل‌های بالقوه‌ای از که ترکیب بلاک‌چین و هوش مصنوعی به وجود می‌آید می‌پردازد.

وی همچنین به روابط بسیار مطلوب دو کشور ایران و چین در قالب موافقتنامه همکاری استراتژیک ۲۵ ساله اشاره کرد و با توجه به نقش استان گوانگ‌دونگ در مسیر جاده ابریشم‌ از حضور سرمایه‌گذاران و متخصصان ایرانی در استان‌ گوانگ‌دونگ و منطقه خلیج بزرگ (گوانگ‌دونگ، هنگ‌کنگ، ماکائو) استقبال کرد.

خبر خوب  کنسولگری ایران در چین برای تجار

مراسم چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور حدود ۳۰۰ نفر از مقامات استان گوانگ‌دونگ چین، سرکنسول‌های مقیم گوآنگژو، تجار و دانشجویان ایرانی مقیم این شهر و سایر مدیران از بخش‌های دولتی و خصوصی چین در محل هتل سوفیتل شهر گوآنگژو برگزار شد.

مهمان ویژه این مراسم آقای یه ژنو چین، معاون کمیته استانی کنگره خلق استان گوانگ‌دونگ بود.

در حاشیه این مراسم پاویون ملی ایران تحت پلتفرم مجازی دوئین (تیک‌تاک) یکی از مشهورترین بسترهای مجازی رسانه‌ای و فروش کالا در کشور چین با هدف معرفی محصولات ‎فرهنگی و تجاری کشورمان برپا و رسما توسط سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در گوآنگژو افتتاح شد. همچنین نمایشگاهی از تابلو فرش‌های نفیس و اقلامی در معرفی شرکت هواپیمایی ماهان و خدمات آن برگزار شد که مورد بازدید و استقبال میهمانان قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا