رونمایی از دومین خرید سپاهان!


رونمایی از دومین خرید سپاهان!

باشگاه سپاهان از جذب عیسی عباس، وینگر غنایی تیم فوتبال چاوز پرتغال خبر داد که حالا چالش دشواری را در ایران پیش رو دارد.

تیم فوتبال سپاهان که به دنبال حضوری پرقدرت در رقابت‌های لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا است، در ادامه حضور خود در بازار نقل و انتقالات زمستانی، موفق به جذب یک وینگر غنایی از لیگ برتر پرتغال شد که خبر خوشی برای هواداران این تیم پس از یک پنجره زمستانی آرام و بی سر و صدا به‌شمار می‌رود.

رسانه رسمی باشگاه سپاهان درخصوص خرید جدید خود نوشته است: «با توجه به درخواست ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و پیگیری‌های هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه، عیسی عباس، وینگر غنایی تیم چاوز پرتغال با قراردادی قرضی به مدت نیم فصل به سپاهان پیوست.»

عیسی عباس 25 ساله سابقه بازی در تیم‌های رییکا کرواسی، اوترخت و توئنته هلند و ماینتس آلمان را هم دارد و در تیم امید غنا فرصت بازی پیدا کرده است.

او در نیم فصل اول لیگ برتر پرتغال طی هفت بازی که برای چاوز انجام داده، توانسته است برابر تیم‌های براگا و ژیل ویسنته دو پاس گل بدهد و حالا با قراردادی 6 ماهه به عضویت سپاهان در آمده است. جالب اینکه عیسی عباس فصل قبل نیز یکی از مهره‌های کلیدی تیم چاوز بوده و در 30 مسابقه موفق به ثبت 5 گل برابر تیم‌های ویتوریا گیمارش، پورتیموننزه، بنفیکا، سانتاکلارا و ویزلا شده است.

رونمایی از دومین خرید سپاهان!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی