سخنگوی دولت: 60 فروند هواپیما و بالگرد در دولت سیزدهم خریداری شد


سخنگوی دولت: 60 فروند هواپیما و بالگرد در دولت سیزدهم خریداری شد

سخنگوی دولت گفت: در دولت سیزدهم با وجود تحریم‌های ۴۵ ساله، ۶۰ فروند هواپیما و بالگرد از طریق مختلف خریداری شده است.

سخنگوی دولت: 60 فروند هواپیما و بالگرد در دولت سیزدهم خریداری شد

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی بهادری جهرمی در بین دو نماز ظهر و عصر نماز جمعه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ شهر یاسوج، با اشاره به وضعیت جنگ غزه، گفت: جهان بدون روتوش فجایعی است که در غزه در حال شکل‌گیری است.

وی اظهار کرد: جامعه‌ای که مدعی حقوق انسان‌ها، زنان، کودکان، بشر، عدالت، نظم و صلح است، بعد بیش از ۱۰۰ روز کودک‌کشی و قتل‌عام انسان‌ها و حمله به مناطق مسکونی و مراکز درمانی، نه تنها مقابله و جلوگیری نمی‌کنند بلکه با افتخار حرکت می‌کنند به سمت تل‌آویو و اعلام می‌کنند که ما همراه و یار شما هستیم.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: غرب و استکبار اعلام می‌کنند که اگر پیش از این رژیم کودک‌کش ایجاد نمی‌کردیم الان ایجاد می‌کردیم و اعتراف کرده‌اند که رژیم صهیونیستی و داعش را ما ایجاد کردیم؛ که در واقع این حقیقتِ بدون روتوشِ دنیای غرب و استکبار است.

بهادری جهرمی تصریح کرد: این دنیای غرب و استکبار وقتی می‌گویند مذاکره می‌کنیم و کشور شما را توسعه و پیشرفت می‌دهیم، سر کار نرویم و حرف آن‌ها را باور نکنیم چرا که دلسوز کشور ما و مردم ما نیستند، چون ما را برای خرید هواپیما برای مردم کشور تحریم کرده‌اند.

وی با اشاره به این‌که در دوران پهلوی از مجموع ۳۰ نماینده مجلس ۱۵ نفر را شاه انتخاب می‌کرد و ۱۵ نفر دیگر هم با یک انتخابات نمایشی مجددا خودشان انتخاب می‌کردند، ادامه داد: به برکت نظام و قیام امام خمینی (ره) ۲۹۰ کرسی نمایندگی مجلس را مردم با رای خود انتخاب می‌کنند.

سخنگوی دولت عنوان کرد: علاوه‌بر این مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری که وظیفه مهم تعیین رهبری را بر عهده دارند، انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری شرکت می‌کنند.

بهادری جهرمی تاکید کرد: در آستانه انتخابات و همچنین راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور باشکوهی در این مناسبت‌ها خواهیم داشت و همه می‌آییم و می‌گوییم که قدر نهضت امام (ره) را می‌دانیم.

وی اظهار کرد: ان‌شاءالله دولت سیزدهم همچون دو سال‌ونیم عمر خود که تلاش داشت در حد توان قدردان این مردم همیشه در صحنه باشد، مشکلات و مسائلی که به واسطه کوتاهی ما و دشمنی دشمنان ایجاد شده را، رفع کند.

سخنگوی دولت گفت: ۴۵ سال است که دشمن ما را برای خرید هواپیما تحریم کرده است، اما در دولت سیزدهم با وجود همین تحریم‌ها از طرق مختلف ۶۰ فروند هواپیما و بالگرد خریداری و وارد ناوگان هوایی کردیم.

بهادری جهرمی افزود: در دهه فجر ۶۸۰ پروژه در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که ۶۱۵ پروژه معادل ۹۰ درصد آن‌ها افتتاحی است که رقمی بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان برای آن‌ها هزینه شده است.

وی اظهار کرد: اگر زیرساخت‌ها را فراهم کنیم همین مردمی که انقلاب را ایجاد کردند ما را در رفع مشکلات یاری و همراهی خواهند کرد.

سخنگوی دولت بیان کرد: تاکنون رئیس جمهور دو بار، وزیر کشور ۷ بار و معاونان رئیس جمهور هر کدام یک بار به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده‌اند، چون دولت می‌داند که مردم هستند که انقلاب را ایجاد کردند. / ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پادشاه انگلیس مرد!