این گلکسی A55 سامسونگ است


این گلکسی A55 سامسونگ است

تصاویر رسمی گوشی‌های میان‌رده جدید سامسونگ توسط یکی از منابع معتبر دنیای فناوری به نام ایوان بلس منتشر شده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، در کنار نمایشگر مدل کوچک‌تر، سامسونگ گوشی گلکسی A55 را هم به فریم فلزی مجهز می‌کند تا شاهد یک قابلیت پریمیوم در این گوشی باشیم. این گوشی هوشمند به‌همراه برادر کوچک‌ترش طراحی Key Island دارند و در چهار رنگ مشکی، سبز، صورتی و سفید از راه می‌رسند.

بر اساس گزارش دیجیاتو، همان‌طور که در رندرها می‌توان مشاهده کرد، سامسونگ از حفره درون نمایشگر برای هر دو گوشی استفاده خواهد کرد که نسبت به گلکسی A34 یک پیشرفت محسوب می‌شود.

این گلکسی A55 سامسونگ است

طبق تصاویر به نظر می‌رسد حاشیه نمایشگر این گوشی‌ها نسبت به نسل قبلی کمی کاهش یافته است، همچنین باید منتظر پشتیبانی آن‌ها از استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار باشیم. انرژی این محصولات احتمالاً توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی تأمین می‌شود.

گلکسی A35 و A55 دوربین اصلی سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی به‌همراه دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو خواهند داشت. بااین‌حال مدل بزرگ‌تر به دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی و مدل کوچک‌تر به دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

از سایر مشخصات قابل انتظار این گوشی‌ها می‌توان به سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید 14، پشتیبانی از شبکه 5G، وای‌فای 6 و بلوتوث 5.3 اشاره کرد. انتظار می‌رود این محصولات تا 4 سال آپدیت اندروید و 5 سال آپدیت امنیتی دریافت کنند.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1871078

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !