محبوبیت پوتین در کشورهای غربی بیش از سران این کشورها است


محبوبیت پوتین در کشورهای غربی بیش از سران این کشورها است

مصاحبه اخیر جناب آقای ولادیمیر پوتین با مجری آمریکایی انعکاس بسیار وسیعی در رسانه های بین المللی داشت.

این در حالی است که از زمان شروع عملیات ویژه روسیه در اوکراین غربی ها هر سانسور ممکنی را انجام دادند تا صدای روسیه به گوش جهانیان نرسد.
طبق آمار بیش از یکصد و بیست ملیون نفر فقط در شبکه ایکس مصاحبه را دنبال کردند.
جالب اینکه علیرغم سانسور شدید مصاحبه در اوکراین ولی طبق آمار و ارقام خودشان ملیون ها شهروند اوکراینی این مصاحبه را دنبال کردند و شنیدند که پوتین درباره پیوندهای تاریخی مردم روسیه و اوکراین چه گفت.
این درحالی است که اخیرا زلنسکی مصاحبه ای با یکی از رسانه های غربی انجام داده که طبق آمار خودشان مخاطبین آن زیر ده هزار نفر در کل جهان بوده وحتی مردم اوکراین حاضر نبودند که صحبت های زلنسکی را بشنوند.
البته به دلیل اینکه غربی های مدعی حقوق بیان سانسور بسیار شدیدی بر روسیه گذاشته اند و بسیار از اینکه صحبت های آقای پوتین به گوش مردم برسد بیمناک هستند آقای کارسون مجری معروف آمریکایی که مصاحبه را انجام داده مجبور شده مصاحبه را روی پلت فرم شبکه ایکس قرار دهد.
همه ناظرین متفق القول هستند که اگر آقای کارسون با بایدن و یا هر رهبر کشورهای عضو بلوک غرب مصاحبه انجام دهد بعید به نظر می آید تعداد بازدید کنندگان مصاحبه از چند هزار نفر بیشتر باشد.
این ماجرا نشان می دهد علیرغم همه تلاش های کشورهای غربی ولی مردم کشورهای غربی به هیچ وجه رهبران سیاسی این کشورها را قبول ندارند.
در واقع مردم این کشورها متوجه هستند که اینها رهبران واقعی کشورها نیستند بلکه عروسک های خیمه شب بازی لابی های قدرت در کشورهایشان می باشند که منافع این ملت ها را فدای منافع کمپانی ها و کارتل های بزرگ اقتصادی کرده اند.
به عنوان مثال می گویم، مقامات آمریکایی مدام منافع ملی آمریکا را بهانه می کنند تا به کشورهای دیگر لشکر کشی کنند و جان ملیون ها انسان بی گناه را بگیرند، این در حالی است که معلوم نیست این منافع برای ملت آمریکا چیست که باید هر چه قدر پول از جیب مالیات دهندگان آمریکایی ستانده می شود هزینه این همه جنگ و کشت و کشتار و خونریزی در سرتاسر جهان شود.
سربازان آمریکایی جان خود را برای دفاع از مردم آمریکا از دست نمی دهند بلکه برای تامین منافع لابی های اقتصادی آمریکا هزینه می کنند.
اگر همین بودجه ای که آمریکایی ها بابت ماجراجویی های لابی های قدرت این کشور در اوکراین طی یکی دو سال قبل هزینه کردند را دولت این کشور برای رفاه حال مردم این کشور هزینه کرده بود امروزه قطعا هزاران مشکل مردم آمریکا از لحاظ درمانی واقتصادی و ساختارهای زیربنایی و... حل شده بود.
آنچه را که آقای پوتین در مصاحبه خود بسیار خوب تبیین کرد این بود که روسیه هیچ وقت به دنبال جنگ نبوده ولی در شرایطی قرار داشته که موجودیت روسیه و ملت روس در خطر بوده و راه و چاره ای جز دفاع از خود نداشته.
وی کاملا برای چند صد ملیون مخاطب خود که عموما هم از کشورهای غربی بودند، روشن کردند که رهبران کشورهای غربی به دنبال جنگ و خونریزی هستند در حالی که رهبران کشورهای دیگر که امروزه آمریکایی ها با آنها خصومت می کنند به دنبال جنگ وخونریزی نیستند و به دنبال تعامل و همکاری هستند، حتی به عنوان مثال روسیه وقتی که آمریکایی ها از انحلال ناتو خودداری کردند پیشنهاد داده بود که روسیه عضو ناتو شود تا هم دلواپسی های روسیه مرتفع شود هم ادعاهای واهی رهبران کشورهای غربی درباره تهدیدات روسیه از بین برود و به جای تقابل طرفین با هم تعامل کنند، اما رهبران کشورهای غربی از پذیرش این موضوع خودداری کردند.
آقای پوتین کاملا برای همه مردم جهان روشن کردند که روسیه به هیچ وجه به دنبال جنگ نیست و بارها وبارها پیشنهاد مذاکرات سیاسی و حل اختلافات از طرق دیپلماتیک را مطرح کرده اما این طرف مقابل است که به دنبال جنگ می باشد و به هیچ وجه حاضر نیست که مساله را با دیپلماسی حل وفصل کند.
روسیه برای دفاع از موجودیت ملت خود اقدام می کند نه منافع کارتل های اقتصادی و لابی های قدرت و مافیاهای سیاسی و اقتصادی و نظامی.
به همین دلیل هم می باشد که سربازان روسیه انگیزه بسیار بالایی برای جنگیدن دارند در حالی که سربازان دشمن هیچ انگیزه ای برای جنگیدن ندارند.
به همین دلیل هم می باشد که علیرغم همه هزینه کرد کشورهای غربی که چند برابر کل بودجه نظامی روسیه بوده وهست وعلیرغم اینهمه تسلیحاتی که اینها به اوکراین ارسال کرده اند و علیرغم این همه هیاهوی رسانه ای و تحریم های کذایی که بر علیه روسیه راه انداخته اند وحتی نیروهای خود را، به عنوان داوطلب، برای کمک به اوکراین فرستاده دند، ولی در جبهه های نبرد نیروهای روسیه پیروز میدان هستند و در زمینه اقتصادی آنها موفق نشده اند تا روسیه را تضعیف کنند و در زمینه رسانه ای هم مصاحبه اخیر آقای پوتین نشان داد که آنها نتوانسته اند موفق شوند و بر عکس اعتبار و محبوبیت رئیس جمهوری روسیه، در میان خود کشورهای غربی، چندین برابر جمع همه رهبران کشورهای غربی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج