خبر بد برای آنچلوتی/رودیگر 2 هفته خانه‌نشین شد


خبر بد برای آنچلوتی/رودیگر 2 هفته خانه‌نشین شد

کارلو آنچلوتی برای دو هفته مدافع آلمانی‌اش را در اختیار نخواهد داشت.

خبر بد برای آنچلوتی/رودیگر 2 هفته خانه‌نشین شد

به گزارش راهبرد معاصر؛ آنتونیو رودیگر که در جریان برتری 2 بر صفر رئال مادرید مقابل ختافه در هفته بیست‌ویکم لالیگای اسپانیا دچار مصدومیت شد و در آغاز نیمه دوم جای خود را به کاماوینگا داد، پس از اینکه دربی مادرید را به همین دلیل از دست داد، حالا خبر می‌رسد که در بازی امشب با جیرونا در هفته بیست‌وچهارم این رقابت‌ها نیز غایب خواهد بود.

باشگاه رئال مادرید بعدازظهر امروز (شنبه) با انتشار بیانیه‌ای در تشریح وضعیت مدافع آلمانی‌اش اعلام کرد؛ پس از انجام تست‌های پزشکی مشخص شد که رودیگر دچار آسیب عضلانی در ران پای چپش شده است. باشگاه رئال مدت زمان دوری رودیگر 30 ساله را اعلام نکرده است، اما رادیو «کادنا کوپه» اسپانیا مدعی شد که این مدافع آلمانی برای دو هفته خانه‌نشین خواهد بود.

این بدین معناست که او بازی خانگی با جیرونا را از دست خواهد داد، در بازی با لایپزیگ در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا غایب خواهد بود و به بازی خارج از خانه با رایو وایکانو هم نخواهد رسید. انتظار می‌رود کارلو آنچلوتی در بازی امشب از چوامنی و کارواخال در قلب خط دفاعی تیمش استفاده کند.

رئال مادرید که در حال حاضر با 58 امتیاز صدرنشین لالیگای اسپانیاست و جیرونای 56 امتیازی را پشت سر خود می‌بیند، از ساعت 21 امشب (شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف این تیم می‌رود./تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی